tacomodo Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Så nettopp noe spennende nyheter på Bluesnews World of Warcraft coming in November? on IGN offers a revelation from deep within a VUG earnings report of some release dates they've listed for World of Warcraft, Blizzard's upcoming MMORPG. The report lists a November U.S. release date, a December date for Korea, Early 2005 in Europe, and later that year for China and Taiwan. Håper det stemmer, at ikke IGN tuller som vanlig. Hvis det kommer i November i USA så importerer jeg garantert!
Tåkefyrste Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Vet ikke om det stemmer at det kommer i november, men ryktene sier så... Men det som er riktig er at det kommer noen måneder senere i europa, pluss at vi europeere ikke vil få tilgang til å spille på amerikanske servere til å begynne med, så import er vel ikke noe vits. Kan ikke gjøre annet enn å gratulere blizzard for den mest idiotiske forskjellsbehandlingen jeg har sett. Endret 3. oktober 2004 av apollox
OscarWoHA Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Kan ikke gjøre annet enn å gratulere blizzard for den mest idiotiske forskjellsbehandlingen jeg har sett. Enig der. Jeg skjønner ikke helt poenget.
Spiffen Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 an ikke gjøre annet enn å gratulere blizzard for den mest idiotiske forskjellsbehandlingen jeg har sett. SoE gjorde det samme med swg
tacomodo Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ehh... Tregere release i Europa er ikke noe nytt altså. Og, jeg har sett og spurt forskjellige steder om dette ryktet om at ikke Europeere skal få spille på US servere. Hvordan skal dette kontrolleres? Visa kort adressen? Filtre ut IP'er? Eller er det bare noe de sier? Endret 3. oktober 2004 av tacomodo
Tåkefyrste Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Det er en god stund siden det ble bekreftet at spillet kommer kun for korea og nord amerika i 2004 ja Jeg vet ikke hvordan de har planlagt å kontrollere dette, mest sannsynlig er det vel "billing adressen" din. Men jeg er som sagt ikke sikker. Men akkurat det går an å komme forbi ved å kjøpe gamecards, men disse blir selvfølgelig bare solgt i USA til å begynne med, så det er vel ikke så dumt å skaffe seg noen kontakter der borte som du kan paypal'e noen $ til, og få de til å sende deg gamecards. (jeg har planer om det iallefall, skal også ha Collectors Edition )
Griznah Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det SoE gjorde med SWG var jo genialt. Spillet var jo halvferdig da det ble lansert i US. Vet om flere fra statene som spiller på EU-servere pga. det er mer voksne spillere på denne siden av dammen.
uberhunter Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Forskjellsbehandlingen kommer over at Korea truer med krig hvis de ikke får sin vilje innen gaming-verdenen..
Zlash Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Du kan fint spille på amerikanske servere hvis du kjøper en amerikansk utgave av spillet. Endret 7. oktober 2004 av Zlash
Tåkefyrste Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Du kan fint spille på amerikanske servere hvis du kjøper en amerikansk utgave av spillet. fin påstand. det kommer tydelig frem at du ikke har lest noe særlig om dette problemet.
tacomodo Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Du kan fint spille på amerikanske servere hvis du kjøper en amerikansk utgave av spillet. fin påstand. det kommer tydelig frem at du ikke har lest noe særlig om dette problemet. Og det har du? Kom med noe konkret da og ikke bare gjetning.
Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Å men herregud da, så nå driver jeg med gjetning? Tro meg, jeg har lest MYE om WoW. Forresten, er dette plutselig et politisk forum der man må dokumentere hver påstand? Minner meg mer og mer om VG forumet. Hvis du vet litt om dette spillet, så er du fullt klar over at det er ikke klienten som hindrer/tillater deg å spille på amerikanske servere, men din CC billing address. Jeg regner med at klienten blir den samme både i europa og amerika. (For den som ikke vet det, så er det klienten pluss en CD-key du får når du kjøper spillet.) http://www.worldofwarcraft.com/thread.aspx...5040#Post385040 If I live in Europe or Asia and have preordered a US version of the game from an online retailer, will I be able to play the game when I receive it? Players who do not use a method of payment accepted in North America and who do not have a North American billing address will not be able to play on US servers. Therefore, we highly recommend that players in other regions instead preorder the game for their local region and purchase their World of Warcraft subscription when the game launches locally to them. Doing so will ensure that they have the best possible World of Warcraft gameplay and support experience available. fornøyd?
tacomodo Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Det er en god stund siden det ble bekreftet at spillet kommer kun for korea og nord amerika i 2004 ja Jeg vet ikke hvordan de har planlagt å kontrollere dette, mest sannsynlig er det vel "billing adressen" din. Men jeg er som sagt ikke sikker. Men akkurat det går an å komme forbi ved å kjøpe gamecards, men disse blir selvfølgelig bare solgt i USA til å begynne med, så det er vel ikke så dumt å skaffe seg noen kontakter der borte som du kan paypal'e noen $ til, og få de til å sende deg gamecards. (jeg har planer om det iallefall, skal også ha Collectors Edition ) Det som fikk meg til å svare var den frekke tonen til Zlash bundlet med alt det jeg har quotet. Den frekke tonen din er der enda, men du fant iallefall noe håndfast denne gangen. Flaks for deg at det der ble postet for et par dager siden da.
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det som fikk meg til å svare var den frekke tonen til Zlash bundlet med alt det jeg har quotet. Den frekke tonen din er der enda, men du fant iallefall noe håndfast denne gangen. Flaks for deg at det der ble postet for et par dager siden da. Ja jeg var vel litt frekk, og det var meningen også, blir litt småirritert når folk kommer inn midt i en diskusjon med hevet hode og hevder ting som helt klart er bare tull, og som de sannsynligvis har funnet på selv. Ja, jeg burde kanskje dokumentert påstanden min fra begynnelsen av, men jeg tror no allikevel Zlash ville ha hevdet at det er nok å eie den amerikanske klienten. Og hva mener du med flaks? Blizzard har sagt i lengre tider at serverne kommer til å bli stengt for andre enn lokale spillere, det er bare i det siste at det har blitt 100% bekreftet. Og det tok meg ikke lange tiden å få tak i bekreftelsen i tråden der, siden den byttet ut den gamle tråden der det sto at serverne mest sannsynlig kom til å bli låst til å begynne med, men senere låst opp for andre regioner.
tacomodo Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Alt jeg sier er at det var ikke så satt i stein som du skulle ha det til. Det var først for et par dager siden at det kom noe mer konkret enn at "nei, europeere må vente på sin versjon" Akk, men nok om hele greia. Jeg gråter blod! Kommer til å bli grusomt å lese ting som "WoW Launches today!" o.l. på alle news sites rundt omkring, mens vi må vente. Husk å poste noe her om dere kommer på noen smutthull!
Angemar Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 vell vi får håpe at europ open beta holder oss varm over jula ivertfall
thomassit0 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Kan ikke gjøre annet enn å gratulere blizzard for den mest idiotiske forskjellsbehandlingen jeg har sett. Enig der. Jeg skjønner ikke helt poenget. det er vel heller Utgivern (VUG?) som bestemmer release ikke utviklerne ? ? ?
~Alex~ Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 hmm hvis noen skaffer Game Cards Kjøper jeg gjerne noen, litt over pris såklart - Vurder å kjøpe WOW CE men kan jeg gå over til Euro utgaven når den kommer da? men amerikansk opsett og Serial
Uxzuigal Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Bare forhåndsbestill, sånn som jeg har gjort med Everquest 2 )
~Alex~ Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Bare forhåndsbestill, sånn som jeg har gjort med Everquest 2 ) men hvis jeg forhånds bestiller må jeg fortsatt skrive nn bliing info. Noe som blir et problem siden ingen i min famile bor i Sør Korea eller Usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå