Ducky Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hei.. Mens jeg satt og surfet imorrest ble skjermen plutselig svart og når bildet kom tilbake ett 2 sec hadde pc-en krasjet og bildet var blitt uleselig. Jeg startet pc-en på nytt og samme problemet oppstod når windows vellkomen skjermen kom opp. Jeg startet pc-en i sikkerhets modus og fikk feilmelding om at problemet ble forårsaket av driveren til grafikkortet. Jeg avinstalerte driveren og kjørte en driver cleaner. Gikk i windows i vanlig modus uten noen problemer. Jeg instalerte driveren på nytt og da oppstod samme problemet når jeg prøvde å komme meg i windows i vanlig modus. Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre nå og håper virkelig at dere kan hjelpe meg. MVH
PcT Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Trenger litt info... skjermkort? drivere bruker du?
Ducky Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 skjermkortet er X800Pro@XT og driveren er 4.8..
Ducky Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 har testa med 4.9 nå.. Dette feilmeldingen får jeg:
Malvado Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Ser ut som du muligens har problemer med di 4 pipelinene som du nettop har flashet til. Prøv å klokke kraftig ned og se om det hjelper eller flash kortet tilbake til standard bios hastigheter. Har lest om flere som har fått samme opplevelse som deg etter en viss periode med aktive pipelines, er jo en grunn til at ati har disablet mange av di.
Ducky Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 har nettopp formatert.. ska teste igjen hvis d ikke funke skal jeg disable dem.. :\
Malvado Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Forresten kan også være at du må klokke ned Cpu noen hakk, mulig det er der du har problemet, kanskje litt for lav Vcore eller for dårlig psu?
Ducky Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 cpu.. Tjah.. Det bildet der av feilmeldingene tyder vel ikke på cpu feil. Og d funker fint å komme seg i windows uten driver.
Ducky Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 kan noen hjelpe meg med å flashe tilbake til 12pipes
Ducky Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 kan ingen hjelpe meg Kan noen sede meg X800Pr orginal biosen?? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå