Gå til innhold

UKE 41 - Tree of life - Post bidrag her


HolgerL

Anbefalte innlegg

Tema: Tree of life - Livstreet

 

Fristen er 23:59 08.10.04. Alle bidragsposter skal være datert før denne tiden.

 

Sist ukes konkurranse finner du her, og avstemningen for den finner du her.

 

REGLER

 

- Bidraget skal hovedaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv.

 

- Bidraget skal være i samsvar med ukens emne.

 

- Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. (Du trenger allikevel ikke å poste en film på 700 MB)

 

- Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag, men man kan endre og oppdatere bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut.

 

- Det postes bare bidrag i denne tråden, ingen diskusjon.

 

- Det kan lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i tråden Diskuter ukens konkurranse

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bort i overmorgen, så jeg poster nå slik at jeg ikke glemmer det helt i hvertfall!

051004%202145.jpg

EDIT: I dag, torsdag, drar jeg, så dette blir nok det endelige bildet mitt. Skal derimot prøve å få opp en rendring med litt bedre kvalitet og oppløsning.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Må vel poste noe jeg og, har hatt ganske mye å gjøre i det siste så har ikke fått laget noe, men her er ett raskt bidrag laget på noen minutter...

 

EDIT: Skrivefeil på selve bildet :blush:, poster nytt straks (synd jeg ikke sparte på psd filen)

 

EDIT: Skrivefeil rettet...

post-221-1097337219_thumb.jpg

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...