Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg lurer på. Etter at man her test kjørt systemet. Og skal fylle det med vann igjen. Hvordan gjorde du dette? Har planer om nesten det samme settet, men da skal gpu og nb kjøles og.

Her kan du se hvordan det var før jeg hadde trykktesta det.

Så tappa vi vannet i balja og la det på senga som du ser her

Lenke til kommentar
kverna , hva er din mening om det kabinettet etter å ha brukt det en stund ?

Tenker da på positive / negative ting , er det spesielle ting du er misfornøyd med og er det spes ting du vil fremheve .

Spør siden dette ser ut til å bli et ganske så populært kabinett . :-)

vel... :blush: det er ikke mitt kabinett, det er brodern sitt. jeg har bare satt sammen alt inni, så tenkte jeg kunne lage en worklogg.. Har prata litt med brodern nå og det eneste er vel at det ikke følger med skruer til hjulene :p finner dem hvertfall ikke. Noe annet er jo at når vi hadde bestilt vannkjølinga, så angra jeg nesten, vannkjølinga bråka neste mer enn det som satt i fra før, men det blir jo så fine temperaturer med vann så :)

Veldig stort, mye rom. For å ikke glemme plass til 2stk psu!

 

Brodern anbefaler hvertfall dette kabinettet i høyeste grad!

Lenke til kommentar
kverna , hva er din mening om det kabinettet etter å ha brukt det en stund ?

Jeg kan hvertfall nevne at frontdekslene er så og si umulige å demontere fra forsiden, og knotete å demontere fra baksiden. Dette er irriterende når du f.eks skal ta ut en diskramme (må tas ut foran). Det følger heller ikke med ramme for montering av floppy, men frontdeksel til floppy følger dog med. Jeg kunne også tenkt meg power/resetknappene et annet sted sånn at det hadde vært mulig å fjerne den enheten med power/reset/USB/firewire/lyd. Med to diskrammer, 2 stk CD/DVD og viftestyring har jeg faktisk bare én ledig 5.25" brønn. Så er jeg selvsagt litt misfornøyd med at Posten har vært voldelige med mitt kabinett... :(

 

Men det er genialt til vannkjøling iom at det er plass "på gulvet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...