Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en NSD powerball, men den har begynt å fjuske etter bare en ukes bruk.

 

Den "gnager" på lavt turtall, og vil ikke rotere fritt. I tillegg vibrerer den noe sinnsykt. Tror jeg skal prøve meg på en "orginal" powerball fra www.powerball.com, og se om den funker bedre.

 

Min rekord er forresten 10677 ;)

7163962[/snapback]

 

NSD powerball er den orginale ballen. Det er de som selges på powerballs.com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bare fortsetter her siden jeg har et spørsmål relatert til powerball. Hadde ikke hørt så mye om det før noen uker siden. Jeg så at det var auksjon på disse på Qxl, og tenkte at at jeg skulle prøve det ut. Så bestilte jeg en, og den heter jo wristball istedet for powerball. Men til min store skuffelse får snurrer den ikke som den skal tror jeg. Er ganske sikker på at dette her er en "fake" versjon av powerball.. Uff. Er det noen andre her som har kjøpt den såkalte Wristball(på Qxl) og fått den til å funke??

 

Skulle ha undersøkt litt og spytta ut litt mer for ekte vare ass :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Bare fortsetter her siden jeg har et spørsmål relatert til powerball. Hadde ikke hørt så mye om det før noen uker siden. Jeg så at det var auksjon på disse på Qxl, og tenkte at at jeg skulle prøve det ut. Så bestilte jeg en, og den heter jo wristball istedet for powerball. Men til min store skuffelse får snurrer den ikke som den skal tror jeg. Er ganske sikker på at dette her er en "fake" versjon av powerball.. Uff. Er det noen andre her som har kjøpt den såkalte Wristball(på Qxl) og fått den til å funke??

 

Skulle ha undersøkt litt og spytta ut litt mer for ekte vare ass  :ermm:

7460793[/snapback]

 

Jeg har kjøpt meg en sånn Wristball, min fungerer like bra som den gammle Powerballen gjorde :D

 

Dattra trodde Powerballen var en sprettball hu, og den overlevde ikke et hardt møte med flisene :(

 

R.I.P Powerball :cry:

Lenke til kommentar
Var det et svar på mitt spørsmål eller var det bare et gledesutbrudd?  :)  Jeg skulle gjerne ha lekt meg med en ordentlig en... Hvor kjøpte du ballen du har gimme?? Kanskje jeg skal gi meg selv en ordentlig powerball til jul  :p

7461944[/snapback]

Jeg kjøpte den på www.shg.no eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trodde ikke dette topicet fantes :p Men som en aktiv(veldig aktiv :D ) powerball bruker så må jeg være med ja :p Har en av de med blå lys. Vi er faktisk flere personer som har Powerball(Litt stilig når en blå, grønn og rød/oransje lyser samtidig :D )

 

Den siste stunden har jeg hørt litt pipelyder ifra den når jeg begynner og få ordentlig fart på den. Jeg har desverre ikke noe teller på min så kan ikke si når den begynner. Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...