Ravn Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg kommer til å huske "Little Big Adventure" som et godt bardomms minne! Det er kanskje det beste spillet jeg noen sinne har spillt... Det var en helt sykt bra oppsett og storyen og innhold var knallbra.... Er det noen som vet om slik som Mafia eller LBA oppfølgere er under utvikling? Ang. Little Big adventure: Se her!
Snorre Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Er det INGEN som ønsker seg starcraft 2. Det hadde jo vært det mest geniale spillet. Ønsker meg: Starcraft 2 Warcraft 4 Diablo 3 WW2 Totalwar Gleder meg til: Rollercoaster tycoon 3 Starcraft Ghost
.tomf Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Warcraft 4 Ground Control 3 Delta Force 5 Burnout 4 Starcraft 2 (starcraft med flere raser + grafikken til GC2 hadde vært hypert)
CurSe Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Gleder meg til/ønsker: Doom 4 Quake IV , V , VI , VII... Serious Sam III The Elder Scrools IV Duke Nukem Warcraft 4 Starcraft 2 Half life 2(og 3) Max Payne 3 RTCW 2 Neverwinter Nights 2 .... Kunne sikkert kommet på mer i farta,menneh....
Ol'H Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Red alert 3 heroes 5 (må nok vente lenge, om ikke forgjeves) Starcraft 2 Warcraft 4 Hl 3 Flashpoint 3 venter på: C&C: tiberian twilight HL2
Laman Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) dobbelpost Endret 3. oktober 2004 av Laman
Laman Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Ingen som vil ha time commando 2? Jeg må si at jeg er skuffet av dere.
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Delta 2, genialt spill! Last Ninja 4 Pirates! 2 Pro Evolution Soccer 4 GTA: San Andreas! Utover det kan jeg bare si at jeg gleder meg helt sykt til Pro Evo 4, San Andreas, Pirates og Elite! kommer. Delta var jo et genialt shoot-em-up på Commodore 64 for noen år siden. Har ikke klart å finne det på nettet enda, men det må jo ligge der...
Den Polse Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Diablo 3 *** Sinnsykt! Alien Vs Predator 3 GTA med Multiplayer Red Alert 3 Moonstone (gammelt amiga spill) Max Paine 3
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hmm, det største ønsket er allerede oppfylt, nemlig OP Flashpoint 2.
Cord Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Moonstone (gammelt amiga spill) MÅ bare påpeke at dette er det råeste spillet noensinne laget!! (Ble forrøverig portet til PC, men aldri greid å få tak i det.. ) Men: Til det jeg skulle si!! Leste på nett engang om en tysk gruppe som skulle lage en ReMake av dette vidunderet.. Det var i 2001, men finner ikke igjen siden jeg leste det på, og ikke hørt noe mer. Noen som har hatt noen pippipper som har plystret dem noe i øret om no av det her??????? EDIT: Det orginale til PC ligger HER Endret 7. oktober 2004 av Cord
AmiDelf Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Man burde fått en skikkelig oppfølger til Cannon Fodder. Hva med en on-line versjon av Cannon Fodder? Gå rundt på slike brett og plaffre på hverandre med små karer hadde jo vært ypperlig og kjempegøy Long Live Amiga!!!...
slash Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) -Et Troika-laget Fallout 3 Det ser du desverre langt etter. Fallout-arven skal føres videre av Bethesda softworks, som nå driver å mekker TESIV - Oblivion. Litt trist, men samtidig litt spennede og, for de gutta KAN rollespill. Fallout 3 skal vissnok bruke samme 3dmotor som oblivion. GLEDER MEG! Ønsker å se: FALLOUT 3 (og fire, fem, seks osv osv..) System Shock 3 Elder Scrolls IV - Oblivion. GTA sans Andreas. (Jeg heter Andreas ) Day of the tentacle 2 Baldurs gate 3 FarCry 2 Ground Control 3 Icewind dale 3 Gothic 3 Final fantasy XII 3dstudio max 7 Doom 4 Quake 4 Hexen 3 Thief 4 Little big adventure 3. (Selv om adeline egentlig ikke eksisterer lengre. Men en gjenopplivelse av selskapet og en opptining av det frosne LBA3-prosjektet er planlagt.) And the list goes ooon and oooon.... //edit: glemte litt.. Endret 7. oktober 2004 av slash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå