Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

stoppa av snuten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det som antagelig skjer er at de klipper skiltene dine, og du får beskjed om at du bare kan trille den hjem, men det skjer sikkert bare når peden er trimmet så det syntes og høres godt. en kammerat av meg gjorde det, kjørte to stykker på den da de ble stoppet. det som skjede var at politiet så at den var trimmet og de bare klyppet skiltet, og han fikk beskjed om at hvis han vil kjøre den igjen så måtte han fikse den tilbake til orginal.

men politiet er ikke så farlige som man skulle tro, har blitt stoppet et par ganger med min kjære trimma mt-5. men siden den ser bra ut så har de ikke gjort noe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ble en gang stoppet i kontroll med trimmet moped, når jeg så at de hadde tralle var jeg sikker på at jeg skulle bli tatt. Men de testet den på trallen og den viste at den gikk i litt under 40 men den går i 60. Så de sa at jeg bare kunne kjøre videre. Tviler på at de trallene er så veldig rett at det gjør noe:P

Lenke til kommentar
Jeg ble en gang stoppet i kontroll med trimmet moped, når jeg så at de hadde tralle var jeg sikker på at jeg skulle bli tatt. Men de testet den på trallen og den viste at den gikk i litt under 40 men den går i 60. Så de sa at jeg bare kunne kjøre videre. Tviler på at de speedometerne på mopedene er så veldig rett at det gjør noe:P

Fixed :)

Lenke til kommentar
Jeg ble en gang stoppet i kontroll med trimmet moped, når jeg så at de hadde tralle var jeg sikker på at jeg skulle bli tatt. Men de testet den på trallen og den viste at den gikk i litt under 40 men den går i 60. Så de sa at jeg bare kunne kjøre videre. Tviler på at de speedometerne på mopedene er så veldig rett  at det gjør noe:P

Fixed :)

Jeg har jo målt den da :!:

så jeg vet at den gåri 60 :yes: ikke litt under 40 som den viste

Endret av anders888
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
så farlige som man skulle tro, har blitt stoppet et par ganger med min kjære trimma mt-5. men siden den ser bra ut så har de ikke gjort noe.

3340887[/snapback]

 

Mt'en din er jo skikkelig blodtrimma også da. :wee:

 

Har kjørt min Honda SFX trimma i snart to sesonger nå, har ikke blitt plaget av onkel blå en eneste gang.

Lenke til kommentar
så farlige som man skulle tro, har blitt stoppet et par ganger med min kjære trimma mt-5. men siden den ser bra ut så har de ikke gjort noe.

3340887[/snapback]

 

Dere virker litt lave i panna når dere trimmer og ikke tenker på dette:

 

Her ser du hva det kan koste om du har trimmet og f.eks. kjører på et menneske ....og farten anses som årsak til ulykken, da gjelder nemlig ikke forsikringen og du kan få regress krav.

 

Invalid person som følge av at du kjører på et menneske; kr. 3 mill. i erstatning fra forsikringsselskapet ditt.

 

Dette må du betale tilbake med ca. kr. 10.000.- hver eneste måned i 25 år......Ikke spesielt gøy det vel? Du er ferdig med å betale når du er passert 40 år....og ti tusen hver eneste måned er vel penger det og?

 

Bedre å dra 2 minutter før på skolen og putre avgårde i 40 km/t...eller vente til du blir 18 og kjøpe MC :-)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, kjører rundt på en scooter, nærmere bestemt Yamaha Aerox Rossi Edition, 06 Mod, alt er originalt untatt en liten ting, har fjerna variatorsperra noe som vil si å fjerne en ring (like stor som en giftering) som ligger inni variatorn, variatorn er jo beskyttet med et metalldeksel som er skrudd fast med over 9 skruer og er i tillegg et helvete å få opp, er dette noe Politiet oppdager lett, fikk på inntrykk av selgeren (ja veit selgere er ikke til å stole på^^) at det var vanskelig å bli tatt for trim hvis man bare fjerna variator sperra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...