Gå til innhold

SN85G4V2, død mikrofoninngang?


Anbefalte innlegg

Når jeg kobler mikrofonen til Creative NX Pro til mikrofoninngangen på min Shuttle SN85G4V2 kommer det ifølge veiviseren til lyd- go bildejustering for MSN Messenger ikke noen lyd inn.

 

Har ingen andre mikrofoner å teste med. Er usikker på om jeg skal levere webkamera med mikrofon eller PC tilbake. Eller er det noen som har tips om hvordan jeg kan finne hva som er galt?

 

 

Robert-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha slåss med PC i 5-6 timer blir man litt ensporet... Testet selvsagt mikrofon på en annen PC og den fungerte. Så det er PC som har problemet.

 

Har nylig oppgradert til et Radeon 9800 AIW-kort og installert SP2 for XP Home, men har ikke brukt mikrofoninngangen før så jeg aner ikke når problemet oppstod. Er det noen lure settinger jeg bør prøve å endre?

 

 

Robert-

Lenke til kommentar

Shuttle support ba meg oppdatere Realtek driver:

http://www.realtek.com.tw/downloads/dlac97...8&Software=True

og det fikset problemet.

 

Måtte også oppdatere bios for at maskinen ikke skulle høres ut som en støvsuger.

 

Har også skiftet skjermkort da man ikke kan bruke DVI ut på flere kort. Nei, jeg tuller ikke. VGA virker, men om man kobler til DVI får maskinen startproblemer om man har "feil" skjermkort. Radeon 9600 burde ikke være så sært.

 

Har allererde sendt maskinen tilbake 2 ganger. kan ikke si jeg er imponert....

 

 

Robert-

Lenke til kommentar

jeg hadde samme problem med min sn85g4v2, ingen av lyd elelr usb portene framme funka, jeg snakka med netshop og sendte den til rep, så festa de ledningen som var løs :blush: og sendte den tilbake, for du det ikke til og funke med software, prøv og se om det er en løs ledning inni i boksen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...