Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Telio.


Anbefalte innlegg

Har hatt Telio i et halvt års tid nå. Har hatt STORE problemer med kundeservice der med portering av mitt nummer som til slutt tok over 4 måneder å få fikset. Etter lang tid og MANGE henvendelser ordnet de opp, jeg fikk 1 1/2 måned fastavgift tilbakebetalt og etter dette har alt fungert nesten bra (Bortsett fra at det fremdeles står et helt annet nummer (oslo-nummer) når vi ringer ut, gjort dette i to måneder)

 

Nå i det siste har det dukket opp mere problemer. Samtalene hakker voldsomt og der høres skraping, både på ut og inngående samtaler, nesten helt umulig å bruke. Dette uansett om internettlinjen brukes il noe annet eller ikke. Jeg har en internettforbindeles fra Totalnett som fungerer helt fint (andre Totalnett-kunder bruker Telio med bra resultat) og har testet telefonen hos naboen så ikke noe feil her heller. Router og adapter er resatt uten at det hjelper.

 

Telio derimot hevder at feilen må ligge hos min internettleverandør, og at ingenting er feil hos dem. Hva gjør jeg? Helt håpløst å bevise at feilen ikke ligger hos meg, føler at jeg ikke blir hørt. Har jo fungert ganske bra på akkurat samme forbindelse før. Flere som har lignende problemer?

 

Vil ikke gå tilbake til analog linje igjen, da dette vil koste meg mye. Synes Telio viser en arrogant holding overfor sine kunder, og gjør lite eller ingenting for å finne ut av problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du problemer hele tiden, eller er det kanskje mens en maskin står på du har problemer? Jeg ville sjekket om jeg får den nedlastingshastigheten som jeg betaler for f.eks på www.itavisen.no speedometer. De gangene jeg har hatt problemer med dårlig/hakkete lydkvalitet har det vært pga dårlig kapasitet på linja mi, eller ved at jeg f.eks har downloadet via p2p programvare.

Lenke til kommentar

avgv: Er det ikke sannsynlig at han mente at han hadde tatt med telio-telefonen bort til naboen og testet den på bredbåndet hans?

 

Så slik jeg skjønner det:

* Telefonen virker ikke hos naboen

* Telefonen virker ikke hos deg

* Andre Telio telefoner virker hos andre naboer

 

- kanskje du kan få lånt deg en annen telio telefon for å teste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...