Gå til innhold

Sliter med å få spille av DVD film på g556e


Tored

Anbefalte innlegg

Hei

 

Sliter som sagt med å få til å spille av en DVD film på min G556E. Det følger med et program som heter interactualplayer som jeg må installere først, men når jeg har gjort dette, og skal spille av dvd'en, kommer det opp en feilmelding om at filmen ikke kunne spilles av, men at viss jeg skifter på farge eller resolution kan det gå bra.. vel.. dette har jeg gjort, og det fynker enda ikke.

 

Utrolig irriterende. :(

 

DVD'en er en orginal DVD film av "Pirates of The Caribbean". :ermm:

 

Hadde satt utrolig mye pris på hjep.. Tusen takk på forhånd!

 

 

Og en annen ting: På skolen har vi Apple basestasjon (trådløst nettverk). Men jeg klarer ikke få internett på maskinen min selv om jeg har trådløst nettverkskort. Har prøvd meg frem på kontrollpanelet, men får det ikke til. Vet at noen kan dette..

 

Sikkert flere som sliter med begge deler. Fint om noen som vet bedre kan gi veiledning, igjen Tusen Takk! :yes:

 

mvh Tore D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som vet? Angående nettverkskortet vet jeg at jeg trenger å få opp ett sånn "wireless" icon innpå Nettverkstilkoblinger-plassen.. men vet ikke hvordan.. ??

Jeg hadde samme problemet med deg når det gjald Interactual player. det er et program som kommer med dvd din. Jeg vil anbefale deg POWER DVD, koster kr 100,- men det programmet spiller alle dvd. Pass på at du ikke har installert Interactual, fordi det lager kluss. Mye enklere med en enkelt avspiller. Håper dette kan være til hjelp! :)

 

 

 

 

mvh Hermund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...