Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke lage denne tråden til en poll/undersøkelse?  :thumbup:

? :dontgetit:

hva er det du ikke skjønner?? :dontgetit:

Hva er det vi skal ha en poll om/undersøke? :|

Vi poster da bare scores her.

Hvorfor ikke ha en poll så alle kan se hva gjennomsnittet er? bare for morroskyld! :thumbup:

 

edit: Vi kan jo fortsatt poste bare at da ser vi også hva gjennomsnittet er! :)

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Er jo bare teit, folk øker jo scores og kjøper ny hardware hele tiden, og man kan ikke akkurat slette sin stemme i pollen.

Den var litt drøy, man løper jo ikke rundt å kjøper ting hele tiden..Si man kjøper en ram-brikke til, det kommer ikke til å øke scoren med 1000 poeng eller no :p;)

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

jeg har bytta skjermkort to ganger på to mnder nå. og så for jeg får henta det tredje dfi hket mitt i morra, så skal det overklokkes og da øker nok scoren noen 100 poeng igjen. så en poll på 3dmark score er lit bortkasta. er jo en del som tjener en del på å tweake systemet, hva om de da går fra den ene gruppa over til den andre?

 

nei poll på 3dmark er unødvendig. dog så hadde det ikke skada med en mal som man kan bruke til å opplyse om hva man scorer og hva slags utstyr man har...

 

edit: leif was here

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
poll tror jeg som sagt at vil være meget ubrukelig..

 

men jeg kan kansje røpe at vi ikke er så langt unna en online result browser på ok.no[/hviske] dette er selvsagt helt uoffisielt foreløpig :innocent:

Og hva skal en frisørkjede med en online result browser? :p

 

Man kunne jo laget en "dynamisk poll" der hver stemme ble slettet en måned etter de ble registrert. På den måten blir hver stemme maks en måned gamle, og pollen vil vise et reelt gjennomsnitt :)

Lenke til kommentar
poll tror jeg som sagt at vil være meget ubrukelig..

 

men jeg kan kansje røpe at vi ikke er så langt unna en online result browser på ok.no[/hviske] dette er selvsagt helt uoffisielt foreløpig :innocent:

Og hva skal en frisørkjede med en online result browser? :p

 

Man kunne jo laget en "dynamisk poll" der hver stemme ble slettet en måned etter de ble registrert. På den måten blir hver stemme maks en måned gamle, og pollen vil vise et reelt gjennomsnitt :)

hehe, jeg bare visste noen kom til å kommentere det :tease: dumming.. :innocent:

Lenke til kommentar

Hehe, gammalt dritt fungerer fortsatt!

 

3733 3d marks fikk jeg, og er positivt overrasket!

 

CPU: AMD Athlon XP 2400+@2371

GFX: Winfast A6600GT@570/1070

RAM: 512 Kingston K og 512 Corsair V@2,5-3-3-7

HK: Asus A7N8X-E Deluxe

 

Klarer meg greit med dette jeg! Men opgradering nærmer seg for hver dag.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...