HUGOMAN Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Hei! Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Panasonic mobil telefoner. Det er jo ingen som selger dem...jeg skal ha Panasonic GD93, men sliter litt med å finne en webshop eller annen butikk som fører dette merket. Noen som vet hvor jeg får tak i disse telefonene?? Pleaaaaase! :smile: Hilsen en fornøyd Panasonic bruker
molna Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 http://www.mtx.no/ : 1700,- (vet ikke om den kan bestilles over web..) Mer fant ikke jeg heller...
FutureX Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Hvorfor skal du ha GD93? Den er jo veldig gammel. Gå for Nokia 7650 isteden
henrikgr Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Hvorfor skal du ha GD93? Den er jo veldig gammel. Gå for Nokia 7650 isteden Det er denne posten også....Slutt å dra fram over ett år gamle tråder!
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Tror ikke akkurat FutureX har lest nettiketten... gjør ikke annet enn å bumpe, poste unødvendig, og rakke ned på andre folk... Fortjener helst å bli utestengt en stund
aurstad Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 PM er sendt til Moderator ang. FutureX Kanskje det var feil av FutureX å ta opp en gammel tråd, men.. halloo?
cnil Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 jamen han gjør det hele tiden. fatter ikke va du (FutureX) vil fram til, utenom å få flere innlegg..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå