Gå til innhold

Need For Speed Underground 2 forhåpninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker helt sinnsykt ja!

Masse nye bilder og deler +++

Noe jeg håper det kommer til å bli, er at det er FORSKJELL på delene man kjøper, at noen packs er bedre enn andre... lenge sidne jeg har spillt nfsu nå, men det var hvertfall en ting som irriterte meg, det spillte jo ingen rolle hvilken pakke med deler man kjøpte fra forskjellige fabrikanter, de gjorde jo samme nytten hver eneste en! ;)

 

Roaming moden ser også heftig ut! så kan man utforske og kanskje bli med på et gaterace :D

 

En annen ting, som jeg også har sett frem til, var Juiced, det så ganske avansert ut, og med en voldsom garasje, synd at utgiveren gikk konkurs :(

Lenke til kommentar
hvertfall meget bra innen den kategorien bil spill.. GT4 blir vel bedre innenfor seriøse simulatorer :)

Nja det spørs, AI'en er vel det som ødelegger for GT-serien. Og dersom det stemmer det Gamespot skriver så gjelder det også for GT4.

 

Og litt on topic: Etter den utrolige nedturen NFSU var, så jeg overhodet ingen forventninger til NFSU2.

Lenke til kommentar
Utifra screenshotsa ser det ut som det er ganske likt landskap som i 1ern. :hrm: Natt, og neonlys-hus. Får håpe de har dagmodus, og større variasjon i landskap! :)

Større variasjon i landskapet har de, ja...

 

Men hvorfor skal de ha dagmodus? Er ikke ofte man ser streetracing og andre aktiviteter med tunede biler midt på dagen, nei.. :)

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal de ha dagmodus? Er ikke ofte man ser streetracing og andre aktiviteter med tunede biler midt på dagen, nei.. :)

Det er vel strengt tatt ikke så ofte man ser store piler henge i luften når man er ute og kjører heller? Eller kommer over scripta trafikk som kjører likt hver eneste gang? Når så du sist ei gate som glinsa noe så flaut mye at det så ut som om den var bona og lakka med 15 lag høyglanslakk? Når opplevde du sist at de som lå bakerst i feltet fikk guddommelige krefter og automagisk spratt frem langt fortere enn hva fysikken tillater?

 

Tror ikke at løp på dagen hadde vært det som hadde vært den største konflikten med "virkeligheten" for å si det slik. Jeg har langt mer tro på Juiced enn NFSU2 nå.

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal de ha dagmodus? Er ikke ofte man ser streetracing og andre aktiviteter med tunede biler midt på dagen, nei..  :)

Det er vel strengt tatt ikke så ofte man ser store piler henge i luften når man er ute og kjører heller? Eller kommer over scripta trafikk som kjører likt hver eneste gang? Når så du sist ei gate som glinsa noe så flaut mye at det så ut som om den var bona og lakka med 15 lag høyglanslakk? Når opplevde du sist at de som lå bakerst i feltet fikk guddommelige krefter og automagisk spratt frem langt fortere enn hva fysikken tillater?

 

Tror ikke at løp på dagen hadde vært det som hadde vært den største konflikten med "virkeligheten" for å si det slik. Jeg har langt mer tro på Juiced enn NFSU2 nå.

OK.. Det jeg egentlig mener er vel at det er morsommere å kjøre om natten enn dagen! :p mindre trafikk da.. I dagmodus ville det jo bare blitt enda fler scriptede biler som gjorde det samme ved hvert hjørne. Forhåpentligvis er vel dette mer eller mindre fikset på ved NFSU2. Skal jo være mulig å selv velge hvilke veier man kjører for å komme seg fra A til B.

 

Når det gjelder catchup'en har ikke jeg sagt et eneste positivt ord om den.

 

Og Juiced har jeg verken sett eller lest så mye om. :blush:

Lenke til kommentar

det ligger en demo av juiced ute rundt omkring på internett, men av en eller annen grunn funka den ikke på min pc... Det skulle egentlig kommet ut først 9 sept., så utsatt til 17 sept, så gikk utgiveren konkurs, og nå må de finne en ny utgiver, samt trykke om alle covrene :hrm:

 

Håper nfsu2 får samme opplegg med AI som HP2, der kunne man dra igjen folk så sinnsykt, men man tok dem aldri igjen med 1 runde eller slikt... det er så SINNSYKT irriterende, når du er rett foran mål i nfsu, og du har ligget først hele tiden, så plutselig kommer det en idiot på inner'n og drar deg på målstreken :realmad:

 

Etter en video jeg så av Juiced, så må jeg si at det så veldig imponerende ut!

De videoene og de fleste screensa av nfsu2 er jo ikke gameplay, bare trailere lissom... så man får ikke noe supert inntrykk av spillet nei! og hva faen er det med de blanke veiene?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...