Gå til innhold

Worklog -> artikler på overklokking.no


Anbefalte innlegg

Som det har vært nevnt tidligere, har vi vurdert å hente inn de beste workloggene og lage en artikkel av det, som skal publiseres på Overklokking.no.

I den anledning ønsker vi forslag på hvilke worklogs som er aktuelle til dette.

Følgende krav må være oppfylt:

 

- Innholdet i workloggen må være utfyllende og forklarende

- Bildene må finnes i stort nok format (opp mot 800x600 pixler)

- Arbeidet som er utført må være godt gjennomført og "noe utenom det vanlige"

 

Worklogs som kun viser åssen man monterte katodene sine, holder ikke mål for å si det slik. :)

 

Husk: Den som legger inn en worklog har allerede gitt Overklokking.no rett til å bruke materialet "as see fit", derfor er det bare å gi beskjed.

 

Hvem skal bli den første til å få sin worklog publisert på Overklokking.no? :)

 

PS: Skrue og samtlige av de andre medarbeiderne i Overklokking.no teller ikke - naturlig nok. :) Sorry, scrooge...

 

EDIT:

Vennligst ikke gjenta forslag som allerede er stilt.

Fint om det også linkes direkte til worklog'ene - det letter arbeidet for oss late nordlendinger. :)

Kan jeg spørre hva vitsen er? "artiklen" er jo allerede publisert i forumet, hva er poenget med å publisere den en gang til? Vil de som bidrar få lønn for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det er jo en viss forskjell mellom hovedsiden og workloggen , det er ikke alle som leser disse , dessuten får vel prosjektene en ekstra omtale fra redaksjonen . Dette er / blir jo en ekstra inspirasjon for oss som lager disse noe jeg synest er greit .

Selvfølgelig får ingen lønn for dette, hvorfor skulle vi det ?

Lenke til kommentar

Hensikten er todelt:

 

1. Vi får lagt ut en spennende artikkel som vil være tilgjengelig for all ettertid. Samtidig får også personen som står bak god kredit for vel utført arbeide.

2. Vi får økt oppmerksomhet og interesse rundt casemodding, casebuilding osv. Det er noe jeg personlig har ønsket å få til i lengre tid. "Worklogs" ble faktisk opprettet med akkurat det for øye.

 

Det er ikke aktuelt med lønn for en slik artikkel. Det å få sitt prosjekt publisert på Overklokking.no er belønning - det skal nemlig være litt stas over det, ettersom ikke hvem som helst og hva som helst får den æren.

 

I alle fall våger vi å tro at det å få sin worklog presentert på forsiden vår oppfattes som en ære. :)

Lenke til kommentar
I alle fall våger vi å tro at det å få sin worklog presentert på forsiden vår oppfattes som en ære. :)

Den som ikke mener det, tror jeg må sette seg ned å tenke litt.

Jeg ser på det som en stor ære! De som for workloggsene sine på forsiden gir jeg ære! Slev om jeg har lest Worklogen :yes:

 

Dette blr bra, tenker jeg... Hvem blir "først ut"? Det er jo mang bra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Dette er ikke blant de tingene som har høyest pri hos oss akkurat nå - for tiden pågår det nemlig hektisk aktivitet på en rekke andre områder.

Men dette er noe jeg akter å gjøre en realitet av, og det innen rimelig tid!

hehe - (med fare for å provosere litt..) det virker som det er ganske romslige definisjoner på hektisk aktivitet! :whistle:

Lenke til kommentar
Dette er ikke blant de tingene som har høyest pri hos oss akkurat nå - for tiden pågår det nemlig hektisk aktivitet på en rekke andre områder.

Men dette er noe jeg akter å gjøre en realitet av, og det innen rimelig tid!

hehe - (med fare for å provosere litt..) det virker som det er ganske romslige definisjoner på hektisk aktivitet! :whistle:

Den skjønte jeg ikke helt. Care to explain?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

han mener det at når dere siekr at snart skal noe skje, eller at der snart blir ferdig med noe og sånt, så tar det veeeldig lang tid..

 

forresten, er ikke BMP ferdig nå?

jeg skal legge ut en link, men den tror jeg er ferdig nok til å havne på forsiden, hvis ingen er imot det.. :)

 

*skal fikse link*

her er linken...

http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=208889

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...