Gå til innhold

6260 på vei !


Shotokan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den egentlig så bra? Har liksom ikke brydd meg så mye om den telefonen. Er det ikke den firkantete Symbia-klapptelefonen? Eller er jeg helt på tyttebær-tur?

Ja den er jævlig bra

Hva er det som er bra med den?

 

Den har lite nytt i forhold til andre symbian-mobiler. Store mangler som mono mp3, og et heller dårlig kamera. Tung er den også.

Lenke til kommentar
Hva er det som er bra med den?

 

Den har lite nytt i forhold til andre symbian-mobiler. Store mangler som mono mp3, og et heller dårlig kamera. Tung er den også.

Nei den har ikke mono den har stereo utgang så da skal det være mulig og legge inn tredjeparts programvare og voila du har sterero.... Og du har ikke alltid rett Arehei.. Denne telefonen er bedre enn SX1.

Lenke til kommentar
Hva er det som er bra med den?

 

Den har lite nytt i forhold til andre symbian-mobiler. Store mangler som mono mp3, og et heller dårlig kamera. Tung er den også.

Nei den har ikke mono den har stereo utgang så da skal det være mulig og legge inn tredjeparts programvare og voila du har sterero.... Og du har ikke alltid rett Arehei.. Denne telefonen er bedre enn SX1.

Den er bedre enn SX1, fordi? Den har ikke kommet ut engang. Jeg har hvertfall ikke sett noe til den, ikke her, eller på andre nettsteder. Så hvorfor er den bedre? Ingen som har testet den engang. Åssen kan den være bedre? Tror det er best å vente til den kommer ut, og til folk har testet den, før man sier at den er bedre enn den og den mobilen.

 

Arehei har vel ikke sagt at han alltid har rett ;)

Lenke til kommentar

Arehei har ikke sagt at SX1 er bedre heller.

 

Men det skulle vel uansett mangle at 6260 skulle være overlegen med tanke på at mobilen er 10 mnd eldre, samt litt dyrere.

 

Men når du først sier at 6260 er bedre burde du komme med noen grunner.

 

Jeg sier ikke at 6260 er et dårlig kjøp heller, men bare at den er veldig oppskrytt. Få ordentlige tester, som Eulogy sier, gjør meg også mer tvilende til den. Men klart: Hadde den hatt finesser som megapikselkamera, liten størrelse, stereo-mp3, suveren skjerm eller lignende hadde den vært genial.

Lenke til kommentar

Hei dere som sier at SX1 er bedre enn Nokia 6230, hva vet dere om det? :hmm:

 

den har ikke kommet enda og ingen har testa'n!

 

Og Arehei har alltid rett. Jeg stoler på den mannen. :thumbup: Og en ting til. Nokia bør holde seg til de vanlige telefonene. Nokia har ikke helt skjønt kamskjell-funksjonen.

Endret av MC60
Lenke til kommentar
Dere glemmer alle en vesentlig ting. 6260 er en Symbian telefon. Tar du dette i betarakning er konkurrentene SX1, 6600, 7610, 7650, X700 osv. Da kan alle dere som prater om at den er stor og tung gå i tenkeboksen før dere uttaler dere neste gang!  :whistle:  :D

SX1 er bedre på vekt og hotswap-mulighet og ikke minst stereo-mp3 (også større skjerm, men dette er ikke så viktig).

6600 er bedre på pris og vekt.

7610 er bedre på vekt og kamera og størrelse.

 

Hvis man er villig til å ofre design og kamera får man N-gage til 500 kr med samme funksjoner kombinert med stereo-mp3. Da synes jeg ikke 6260 kan kalles et veldig godt kjøp.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...