Gå til innhold

CoD, verdt pengene enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på lan med 2 kamerater der vi fant ut at vi skulle prøve Call of duty: United offensive på deathmatch.

jeg ble helt frelst. slik vi spilte det var mer eller mindre skarpskyter kamp, vi satt i vindu og ventet på hverandre noe som var veldig underholdende.

så det jeg lurer på er om dette spillet fungerer likt online som på LANet jeg var på?

altså, sniking og venting?

dette var visstnok et spill som en kamerat av meg hadde og vi brukte samme key.

kommer det en deluxe/gold versjon der UO følger med call of duty?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg var på lan med 2 kamerater der vi fant ut at vi skulle prøve Call of duty: United offensive på deathmatch.

jeg ble helt frelst. slik vi spilte det var mer eller mindre skarpskyter kamp, vi satt i vindu og ventet på hverandre noe som var veldig underholdende.

så det jeg lurer på er om dette spillet fungerer likt online som på LANet jeg var på?

altså, sniking og venting?

dette var visstnok et spill som en kamerat av meg hadde og vi brukte samme key.

Om det fungerer likt som det LANet du var på, bestemmer du selv. Du var sniper sier du, du kan jo velge det når du spiller på nettet også. Men det blir selvfølgelig mye vanskligere :thumbup:

Forøvrig er CoD: United Offensive verdt hver eneste krone og litt til :w00t:

En av de bedre tilleggspakker som har kommet. Selv om Singleplayeren i spillet er mer enn tvilsom. Spilles igjennom på 5 timer. Men Multiplayer blir aldri kjedelig. Dette er et spill alle burde ha :!:

Skrevet (endret)
hehe, kanskje ikke akkurat sniper, men var en kløpper med å bruke gewehr våpenet  :D

hehe, Gewehr 43 er et tøft våpen ja. Personlig har jeg en forkjærlighet for Kar98k som nazi'ene drasser rundt på :p

Endret av Djevlen
Skrevet

CoD er fett det. Til den vanlige versjonen kan man laste ned custom maps, og der er det en som heter "aim_warehouse" eller noe. Der er man fysisk forhindret fra nærkamp, og det blir med andr ord sniping for alle pengene.

Skrevet

det er eit ganske artig spel (spesielt mp), og du trenger jo orginalen for å kjøpe United Offensive (expansion) som og skal vere meget bra, så eg ser ingen grunn til å ikkje kjøpe det.

Skrevet

kjempe morro å rase rundt med en stor tank og se en stakkar nazi snikskytter i et av vinduene på MP og smelle av en runde ! hoho skal love deg han får en støkk :omg::thumbs:

syntes selv SP delen var vell kort men fortsatt utrolig underholdende!.

Alltid noen vittige kommentarer fra folka i troppen din, som f.eks "you can go and Heil Hitler in hell!" haha , ledde godt av den :!: :!:

Skrevet (endret)
syntes selv SP delen var vell kort men fortsatt utrolig underholdende!.

Alltid noen vittige kommentarer fra folka i troppen din, som f.eks "you can go and Heil Hitler in hell!" haha , ledde godt av den  :!:  :!:

Single-player delen i CoD United Offensive er gjennomgjort på maks 5 timer..

Multiplayer'en lover deg spilleglede i flere uker/måneder!! :w00t:

Endret av Djevlen
Skrevet

Ja spillet er absolutt verdt å kjøpe. Jeg kjøpte CoD game of the year edition(vet ikke om det er noen forskjell på det og det vanlige) for noen uker siden og jeg er storfornøyd. CoD :thumbup:

Skrevet
Er det noen som har lagt merke til de to soldatene utenfor teltet i tredje brett? (Natt oppdraget)

Det er nemlig pvt. Gordon og pvt. Freeman som står der og holder vakt :thumbup:

LOL genialt!!! :p:D:thumbup:

Skrevet

Det kommer Call of Duty: Deluxe Edition. COD + UA. Det er snop for sjela! ;)

Skrevet (endret)

Flotte greier :), og hvem er så herrene Freeman og Gordon? Spiller det på Gordon Freeman @ HalfLife ?

Endret av CannibalCorpse
Skrevet

Flotte greier :), og hvem er så herrene Freeman og Gordon? Spiller det på Gordon Freeman @ HalfLife ?

Og vi har en skarp kniv i skuffen!! :p

Vil nok tro det skal være en liten kuriositet av Half-life ja :yes:

Skrevet (endret)

Og vi har en skarp kniv i skuffen!! :p

Vil nok tro det skal være en liten kuriositet av Half-life ja :yes:

ok :) ... bare for å være sikker :roll:

Edit: off, vart det bumping detta da tro...

Endret av CannibalCorpse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...