nord Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 jeg var på lan med 2 kamerater der vi fant ut at vi skulle prøve Call of duty: United offensive på deathmatch. jeg ble helt frelst. slik vi spilte det var mer eller mindre skarpskyter kamp, vi satt i vindu og ventet på hverandre noe som var veldig underholdende. så det jeg lurer på er om dette spillet fungerer likt online som på LANet jeg var på? altså, sniking og venting? dette var visstnok et spill som en kamerat av meg hadde og vi brukte samme key. kommer det en deluxe/gold versjon der UO følger med call of duty?
Djevlen Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 jeg var på lan med 2 kamerater der vi fant ut at vi skulle prøve Call of duty: United offensive på deathmatch.jeg ble helt frelst. slik vi spilte det var mer eller mindre skarpskyter kamp, vi satt i vindu og ventet på hverandre noe som var veldig underholdende. så det jeg lurer på er om dette spillet fungerer likt online som på LANet jeg var på? altså, sniking og venting? dette var visstnok et spill som en kamerat av meg hadde og vi brukte samme key. kommer det en deluxe/gold versjon der UO følger med call of duty? Om det fungerer likt som det LANet du var på, bestemmer du selv. Du var sniper sier du, du kan jo velge det når du spiller på nettet også. Men det blir selvfølgelig mye vanskligere Forøvrig er CoD: United Offensive verdt hver eneste krone og litt til En av de bedre tilleggspakker som har kommet. Selv om Singleplayeren i spillet er mer enn tvilsom. Spilles igjennom på 5 timer. Men Multiplayer blir aldri kjedelig. Dette er et spill alle burde ha :!:
nord Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 hehe, kanskje ikke akkurat sniper, men var en kløpper med å bruke gewehr våpenet
Djevlen Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 (endret) hehe, kanskje ikke akkurat sniper, men var en kløpper med å bruke gewehr våpenet hehe, Gewehr 43 er et tøft våpen ja. Personlig har jeg en forkjærlighet for Kar98k som nazi'ene drasser rundt på Endret 27. september 2004 av Djevlen
Q&A Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 CoD er fett det. Til den vanlige versjonen kan man laste ned custom maps, og der er det en som heter "aim_warehouse" eller noe. Der er man fysisk forhindret fra nærkamp, og det blir med andr ord sniping for alle pengene.
Luchy Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 etter min mening så er d klart verdt pengene
ttt Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 det er eit ganske artig spel (spesielt mp), og du trenger jo orginalen for å kjøpe United Offensive (expansion) som og skal vere meget bra, så eg ser ingen grunn til å ikkje kjøpe det.
Sigga Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Aldri spillt det,men kanskje tøft å prøvd nåe anna en BF vanilla engang.
Keylar Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 kjempe morro å rase rundt med en stor tank og se en stakkar nazi snikskytter i et av vinduene på MP og smelle av en runde ! hoho skal love deg han får en støkk syntes selv SP delen var vell kort men fortsatt utrolig underholdende!. Alltid noen vittige kommentarer fra folka i troppen din, som f.eks "you can go and Heil Hitler in hell!" haha , ledde godt av den :!: :!:
Djevlen Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) syntes selv SP delen var vell kort men fortsatt utrolig underholdende!.Alltid noen vittige kommentarer fra folka i troppen din, som f.eks "you can go and Heil Hitler in hell!" haha , ledde godt av den :!: :!: Single-player delen i CoD United Offensive er gjennomgjort på maks 5 timer.. Multiplayer'en lover deg spilleglede i flere uker/måneder!! Endret 29. september 2004 av Djevlen
The_evil_blue_toad Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Er det noen som har lagt merke til de to soldatene utenfor teltet i tredje brett? (Natt oppdraget) Det er nemlig pvt. Gordon og pvt. Freeman som står der og holder vakt
raid2 Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ja spillet er absolutt verdt å kjøpe. Jeg kjøpte CoD game of the year edition(vet ikke om det er noen forskjell på det og det vanlige) for noen uker siden og jeg er storfornøyd. CoD
Ravn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Er det noen som har lagt merke til de to soldatene utenfor teltet i tredje brett? (Natt oppdraget) Det er nemlig pvt. Gordon og pvt. Freeman som står der og holder vakt LOL genialt!!!
Ravn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 kommer det en deluxe/gold versjon der UO følger med call of duty? Det kommer Call of Duty: Deluxe Edition. COD + UA. Det er snop for sjela!
Dʋgɢtung Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Kort svar: JA Likte singleplayerdelen veldig godt, MP har jeg ikke prøvd noe særlig på.
CannibalCorpse Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Det er nemlig pvt. Gordon og pvt. Freeman som står der og holder vakt Flotte greier , og hvem er så herrene Freeman og Gordon? Spiller det på Gordon Freeman @ HalfLife ? Endret 1. oktober 2004 av CannibalCorpse
Djevlen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det er nemlig pvt. Gordon og pvt. Freeman som står der og holder vakt Flotte greier , og hvem er så herrene Freeman og Gordon? Spiller det på Gordon Freeman @ HalfLife ? Og vi har en skarp kniv i skuffen!! Vil nok tro det skal være en liten kuriositet av Half-life ja
CannibalCorpse Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det er nemlig pvt. Gordon og pvt. Freeman som står der og holder vakt Flotte greier , og hvem er så herrene Freeman og Gordon? Spiller det på Gordon Freeman @ HalfLife ? Og vi har en skarp kniv i skuffen!! Vil nok tro det skal være en liten kuriositet av Half-life ja ok ... bare for å være sikker Edit: off, vart det bumping detta da tro... Endret 3. oktober 2004 av CannibalCorpse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå