Gå til innhold

Hva mener dere om The Sopranos?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

FOR EN SERIE!!

Mener Sopranos er tidenes beste TV serie!!

 

Skal være oppe i hele natt og være den første til å laste ned episode 1 i sessong 6!

 

Forøvrig så Blir den sendt på HBO i 21.00 i USA i natt. Og vi ligger 6 timer før dem, så dvs kl 03.00 norsk tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sopranos er helt genialt. Ikke bare er så godt som hver episode et lite mesterverk, men når man ser alt i sammenheng er det jo hundrevis av tråder som binder alt sammen på en helt sinnsykt gjennomført måte. Gleder til neste sesong.

5791305[/snapback]

 

Til høsten? det var da lenge til, kommer den på dvd før den tid mon tro?

Lenke til kommentar
Sopranos er helt genialt. Ikke bare er så godt som hver episode et lite mesterverk, men når man ser alt i sammenheng er det jo hundrevis av tråder som binder alt sammen på en helt sinnsykt gjennomført måte. Gleder til neste sesong.

5791305[/snapback]

 

Til høsten? det var da lenge til, kommer den på dvd før den tid mon tro?

5796741[/snapback]

 

Kanskje mulig å få den på DVD fra internett, men pleier de å slippe DVD'ene i Norge før de blir sendt på TV?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg husker da jeg så første episode av Sopranos på NRK. Zappa tilfeldigvis innom akkurat da det begynte. En fengende intro, tenkte jeg. Hva er dette for noe? hmm en mafia serie, kult! Så var jeg hektet. Har sett hver eneste episode de har vist. Men i første og andre sesong var jeg alene. Ingen på jobben fulgte med. Ingen pratet om Sopranos. Alle kikket rart på meg når jeg forklarte om Tony, Junior, Pussy og resten av gjengen. Jeg sendte til og med en mail til NRK etter første sesong og spurte om når de skulle sende neste. Svaret jeg fikk skulle jeg tatt vare på. "Vi har ingen planer om å sende flere sesonger av Sopranos da serien ikke er populær nok her i Norge." Jeg ble blek, litt kvalm, men mest sinna. "Dette er den beste serien, tett etterfulgt av Twin Peaks, som noensinne har blitt laget. Dette er det beste mine skattepenger har blitt brukt til. Jeg gir faen i skoler, veier, sykehus og annet dritt. Jeg vil ha neste sesong av Sopranos, NÅ!", svarte jeg tilbake. Det var det siste jeg hørte fra dem. Helt til jeg plutselig fikk se at vår kjære statskanal selv var bitt av mafia-basillen. Thank you, fuckin cocksuckers!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...