Gå til innhold

Drivere til TNT2 M64...


srbz

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sunket ned til et absolutt lavmål... spørre folk på forumet om de gidder å finne drivere til meg... men saken er den at jeg finner de bare ikke, og de få jeg finner, funker ikke. Har et slikt kort som skal inn i serveren, poenget er at det har TV-ut så jeg slipper skjerm, håper jeg: Palit Daytona Roadster 3D som skal ha driveren TNT2 M64 32MB PCI (håper det ble riktig).

 

Er så :realmad: lei av å ikke finne drivere som funker..... har så mye probs med den maskinen nå, jeg får lyst til å bare pælme den ut vinduet...

 

editleif

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså: Jeg fikk med en cd, men når jeg kjører den, får jeg beskjed om at jeg må sette in n noe diskettfaenskap, som jeg ikke har. Har lastet ned massevis av drivere, men ingen har virket. Jeg har Win98SE. Det er et innebygget skjermkort fra før, men jeg mener jeg har fjernet driveren til den. Håper ikke det er problemet, ellers må jo jeg klassifiseres som litt dum :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er et innebygget skjermkort fra før, men jeg mener jeg har fjernet driveren til den.

Kom forresten på at det ikke var nødvendig da jeg installerte r9800pro hos en kompis.... Men jeg tror det funker nå...

 

EDIT: Nix, det funka ikke, men nå gidder jeg ikke mer, har lekser osv. Tar det opp igjen til uken...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...