Gå til innhold

tastatur skuff/holder til å feste under pult.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På noen pulter man kan kjøpe fra ikea er det en skuff under som man kan ha tastaturer på.

Finnes dette løst som man kan få kjøpt å skru fast under en pult som ikke har det?

Jeg har set rundt på diverse butikker, men har ikke hat hellet med meg, så jeg lurer på om noen her kansje har sett noe lignende?

selvgjort er velgjort

Lenke til kommentar

lag noe selv...

 

men bare vær obs på at det så absolutt ikke er en anbefalt måte å bruke tastaturet...med mindre den hylla er stor... 15-20cm klarering fra bordkant til kanten på tastaturet er bra..da får du rikelig med støtte for hendene, og slipper å få sånne stygge ting som musesyke/senebetendelse o.l. pga. feil bruk av tastatur/mus!

Lenke til kommentar

Heisan!

Jeg har vert inne på tanken å mekke noe selv, men dette er nesten umulig med tanke på at bordplaten er ganske tynn, og det vil derfor være vanskelig å få festet noe under uten å måtte skru gjennom hele platen.

Siden det ikke ser ut som om det finnes noen ferdige løsninger til dette, har jeg heller tastaturet på bordet.

Grunen var at skjermen (19tommer crt) kom så langt ut at det ble liten plass til tastaturet, men dette er nå ingen problem, siden jeg har flyttet om på skrivebordet.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...