Gå til innhold

Psdats billige vifte, er den noe bra?

shaho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psdata har sendt 14 vifter og et tastatur til meg :p Er kun 2 vifter som er til meg da, resten er kompisgjengen sin, vi gjore det sånn for å spare frakten! Frakten i seg selv koster ikke noe serlig, men det er avgifta posten krever for oppkrav som ødelegger! Koster vel ca 130 kr i frakt for 14 vifter og et tastatur!

H.kon

Skrevet

Fikk pakken med de 14 viftene i dag, og må egentlig si at jeg er meget fornøyd med dette kjøpet! Jeg hører de så vidt på fult, men når jeg spiller og gjør andre ting som krever vifter på fult har jeg øre-telefoner uansett. :D

Skrevet

damn, de var billige gitt.. de skulle hatt noen 120mm vifter til samme pris :roll:

MEN det blir nokk papst på meg da microplex.no har fått inn nye 120mm papst vifter som blåser 70 m3/time, med ett støynivå oppgitt til 18 dB... *liker papst*

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=4412F2GLL

Betaler litt mer for disse viftene, men da trenger jeg ikke å ha så mange av de heller for å få nokk luftgjennomstrømning i kabinettet :w00t: færre vifter = mindre støy... de 80mm viftene til 30 spenn på itbutikken blåser ca 43 m3/time... så du må nokk ty til mer enn EN slik vifte for å komme opp i samme effekt de papstviftene jeg bestiller meg kommer til å gi... velg å vrak! JEG har hvertfall gjort mitt valg ;)

-mamazboy-

Skrevet
Men så har jeg nå 5 80mm vifter da :love: , har ikke noen 120mm plasser :thumbdown:

ER det ikke plass til 120mm vifter GJØR man plass til de :dremel: det er egentlig ikke plass til 120mm vifter i kabinettet mitt heller, men dette tenker jeg å gjøre noe med ;)

-mamazboy-

Skrevet

Hehe, planen er faktisk å modde inn plass til ei 120mm vifte på "taket" av kabinettet, det kunne vel vert hyggelig ettersom varme stiger! :D

Skrevet

De viften hva genial :) Meget bra pris viss man slår seg sammen med andre. Tror jeg også kanskje skal mekke noen hull til 120mm vifte. Er det noen som vet om en billig vifte styrer? si ifra og helst med en link :D

Skrevet
Er det noen som vet om en billig vifte styrer? si ifra og helst med en link :D

Alt etter hva du mener er rimelig, men her er en som er ganske rimelig og ganske bra!

- Link -

er microplex en vifte styring??

Du må gi directe link ;)

Skrevet (endret)
Er det noen som vet om en billig vifte styrer? si ifra og helst med en link :D

Alt etter hva du mener er rimelig, men her er en som er ganske rimelig og ganske bra!

- Link -

er microplex en vifte styring??

Du må gi directe link ;)

:blush:

glemte at microplex er litt annerledes :p

her er linken hvertfall:LINK!

Endret av datating

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...