haakon90 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Jeg har en kamerat som skal få cd-keyen min, men jeg vet ikke hvor jeg finner den..... noen som ken hjelpe meg? Ps. takker for alle svar
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg har en kamerat som skal få cd-keyen min, men jeg vet ikke hvor jeg finner den..... noen som ken hjelpe meg? Ps. takker for alle svar WTF!? Du må jo _kanskje_ tenke på å si hvilket spill han skal låne, dope-head?! EDIT: Unnsykyld meg for agressiviteten, men jeg er over-trøtt Endret 25. september 2004 av MeTa][iC
haakon90 Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 ops hehe... det er til cs.....
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 ops hehe... det er til cs..... Altså Steam? Okey...hvor fikk du cd-keyen fra da? Har du ikke et cover å sjekke det på? (Beklager, sikkert dumt spørsmål. om du hadde hatt et cover så ville du nok sett på det) Du kan jo bare fortelle han pass-ordet til kontoen din da, slik at han låner hele kontoen! Om han er en nær venn av deg kommer han jo ikke til å stjele den Anyways, det går an å skifte passord, slik at du kan gjøre det etter du har "fått tilbake" kontoen Hjelper det noe?
haakon90 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 jada.. det hjalp... hadde ikke tenkt på det.. takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå