Zeph Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Silent Hill 2 er meir skremmande enn doom3, men det betyr ikkje at spillopplevelsen blir betre. Men utstyret var jo knas da, har du ein ca sum på kva det koster?
Laman Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det skrives vel projektor, ikke prossjektor btw.
Enviro Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Silent Hill 2 er meir skremmande enn doom3, men det betyr ikkje at spillopplevelsen blir betre. Men utstyret var jo knas da, har du ein ca sum på kva det koster? Pris på herligheten: Projektor: 15000,- Surroundanlegg komplett: 14000,- PC: 8000,- Totalt vel 37000,- Har akkurat lagt inn Silent Hill 4, skal prøves. Ser skikkelig creepy ut . Bør noen andre i samme serien også prøves eller? Bare jeg som ikke ser bildene? Bildene har vært borte pga krasj på serveren som hoster bildene Har du HTPC??Nope, bruker dvd`en til film foreløbig... Endret 2. oktober 2004 av Enviro
Ceaucescu Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Bare jeg som ikke ser bildene? Bildene har vært borte pga krasj på serveren som hoster bildene Ah, der er bildene oppe, igjen! Ser meget bra ut, Enviro. Synes spillet var skremmende, riktignok kun i starten, på min 17" LCD-skjerm. Med deres oppsettet ville jeg nok vært skremt gjennom hele sulamitten. Endret 2. oktober 2004 av Zaeira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå