Gå til innhold

Tekst på DivX / Media Player?

embark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har hørt at det går an å få tak i tekst på DivX'filmer, men jeg klarer ikke finne noen brukbare sider. Hvet dere om noen sider er programmer jeg kan bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Da delte vi ut et par advarsler...

Hvorfor det?

- Det er lov å rippe sine egen filmer i Norge (f,eks til Backup eller til HTPC).

- Det er lov å handle filmer i utlandet (som ikke har norsk tekst).

- Hvordan kan det da være ulovlig å skaffe seg norsk tekst til filmen man har kjøpt?

- Og hvis det er uklarhet om hvorvidt det eksisterer et slikt forbud her i norge, hvorfor skal da dette forumet være forkjemper for å håndhevet det?

Endret av 356speedster
Skrevet

Hvorfor det?

- Det er lov å rippe sine egen filmer i Norge (f,eks til Backup eller til HTPC).

- Hvordan kan det da være ulovlig å skaffe seg norsk tekst til filmen man har kjøpt?

- Og hvis det er uklarhet om hvorvidt det eksisterer et slikt forbud her i norge, hvorfor skal da dette forumet være forkjemper for å håndhevet det?

og med da meiner du?

Skrevet (endret)

Hvorfor det?

ha gjorde da sikkert fordi eg og fragmaste jay kødda oss litt :!:

fekk du advarsel 356speedster?

Endret av Shitkaka
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...