Glipp Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Hei! Jeg har nå lenge hadd en bug i spillet som ikke lar meg gjøre ferdig missionen.. det e: operation nomad - spaghetti airport.. jeg VET jeg har drept alle folkene men får aldri complett.. Men uansett.. tilbake til spm'et.. Kan noen adde meg på msn [email protected] som har spillet, som jeg kan sende savegames'ene til, som kan klare brettet å sende den tilbake`? ville vært konge.. -På forhånd takk! Endret 23. september 2004 av *Magnus*
Sigga Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Sikker på at det ikke er mer du skal gjøre?
Glipp Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Sikker på at det ikke er mer du skal gjøre? ja er VELDIG sikker..
Archangel Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Kan bare si at jeg har samme bug, tror jeg leste en plass at man måtte gå tilbake og spille det siste brettet i Norge for at det skulle ordne seg. Jeg spiller det for andre gang nå, dersom det ikke funker prøver jeg det som er nevnt over.
Glipp Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 (endret) Kan bare si at jeg har samme bug, tror jeg leste en plass at man måtte gå tilbake og spille det siste brettet i Norge for at det skulle ordne seg. Jeg spiller det for andre gang nå, dersom det ikke funker prøver jeg det som er nevnt over. hvis det funker å spille norge missionen igjen rapporter her om det går.. hvis det gjør det. så skal jeg å gjøre det EDIT: mener du revert missionen ? eller bare spille den en gang til som på single player? eller gå igjennom den igjen for å komme til spaghetti airport? Endret 23. september 2004 av *Magnus*
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Du har tatt dokument-mappa? Mange sliter med denne...
Glipp Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Du har tatt dokument-mappa? Mange sliter med denne... jepp- enkleste sak i missionen.. har prob med at jeg ikke får completed på å drepe alle sammen
Nolander Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Det er en fyr som står veldig godt gjemt helt til venstre i bygningen. Du har sikkert tatt han, men tenkte jeg skulle si fra.
Admin'c Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 flyene skal vel også ødelegges? og så er det noen telt borti der hvis jeg ikke husker feil Er en tank også ett sted som du må ødelegge, men den har du sikkert tatt for å få ødelagt flyene. Var en bug når jeg også spilte som gjorde at en av folkene falt gjennom bakken så jeg måtte restarte oppdraget...
dapre Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 For det første har lastet ned alle 5 patchene til H&D2 ? Mener å huske at det står beskrevet i en av TXT filene om akkurat denne feilen. Dette er en bug som du nevner, det er IKKE noe vei utenom den. Er du heldig, så kan du spille igjennom brettet uten noen problemer, eller så kan du være uheldig å bli stående igjen uten mulighet til å komme videre. Første gangen jeg spillte H&D2 opplevede jeg ikke en eneste feil eller bug. Andre gang, og nå på fra W98se til Wxp - om det har noe å si - opplevde jeg opptil 5-6 forskellige bugs, blant annet den du nevner. Akkurat den type bug forekommer i to brett hvis jeg ikke husker feil. Det er bare å restarte selve brettet, noe du alltid kan gjøre uansett hvor langt du har kommet i selve brettet. Går det ikke første gangen, prøv en gang til. Tror jeg hadde tre kamikaze liknende angrep for det endelig gikk igjennom. Lykke til
Glipp Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 ja. som sagt .. har sjekket HELE missionen!!! ingen flere levende! ja. jeg har alle patchene
The_evil_blue_toad Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Gått gjennom de 4(?) skyttergravene ved siden av rullebanen?
Glipp Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Gått gjennom de 4(?) skyttergravene ved siden av rullebanen? yup. hele brettet
Glipp Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Men er det noen som kan adde meg [email protected] som jeg kan sende savegamen min til , som kan klare kun den missionen å sende den tilbake ??.. ille vært konge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå