Gå til innhold

hvordan skaffe meg deltidsjobb ? (16 år)


T.F.T

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Som dere sikkert allerede har skjønt, så er jeg ute etter å skaffe meg en deltidsjobb, d.v.s f.eks fast 2 - 3 ganger i uka og kanskje litt i helgene. jeg er fleksibel, så arbeidsdagene er ikke så viktig.

 

noen tips om hvordan jeg går fram ? jeg har null peiling på hvordan jeg skal gå fram, heller ikke hva for en timelønn jeg kan "kreve" .

 

skal kjøpe meg moped til våren, og da trenger jeg jo penger :p uansett er ekstra penger kjekt å ha.

 

avisbud / reklamebud en gang i uka og tjene 500 kr er ikke så aktuelt tror jeg.

 

trenger alle tips jeg kan få :hmm:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk innom å hør med butikker og andre steder du kunne tenke deg å jobbe i nærområdet. Om det er aktuelt ber de deg kansje skrive en søknad. Tror det er endel bedre å møte opp i person å spørre om muligheter for jobb enn å ringe eller bare sende inn en søknad. Du kan jo også kikke i aviser og slikt etter annonser for deltidsarbeidere.

Lenke til kommentar

Telefonsalg er et sikkert kort. "Alle" får jobb, og det er fleksibelt til tusen. Ikke alle synes det er like morsomt, men nettopp av den grunn er det stort gjennomtrekk, og lett å få jobb. Gode muligheter for å tjene noen raske kroner, hvis du er klar for utfordringen. Det er ikke bare knapper og glansbilder, nemlig, men det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...