h00v3r Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) I det nye PCGW sier Faruk Yerli: "Dersom Ubisoft vil produsere FarCry 2, kan vi overveie om vi ønsker å utvikle det eller ikke. Dersom vi ikke skulle være interessert, har Ubisoft selv muligheten til å utvikle en del selv." Så det er ikke planlagt noen 2er av spillet. Desverre Endret 10. oktober 2004 av The_dark_lord
ChainDoG Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 en film basert på far cry? det er det dummeste jeg har hørt.. et bra spill med temmelig syltynn historie er vel greit, men en jalla film med jalla historie.. vel, det blir liksom bare jalla.. hehe. pst: bare så det er sagt, jeg digger far cry altså.. :!:
Veritas_ Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Må bare skyte inn at slutten på Far Cry bare OSSSER av Far Cry 2. De dokumentene hun skjuler unna lissom, kanskje litt av viruset og, husker ikke helt. De har iallefall laget en mulig fortsettelse på historien.
Potetfar Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det kommer ikke FarCry 2, men FarCry: Instincts.
ttt Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det kommer ikke FarCry 2, men FarCry: Instincts. les heile tråden du då vil du finne ut at det går rykte om far cry2, men at det vil vere lenge før den evt. dukker opp. det stemmer forøvrig at instincts kommer, men det er ikkje laga av crytek.
Deadringer Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 FarCry:instincts er vanlig farcry bare til consol
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 instincts er en konsoll utgave av FC ikke akkurat oppfølger tror jeg
ttt Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 FarCry:instincts er vanlig farcry bare til consol ikkje heilt rett. no veit ikkje eg kva du meiner med "vanleg far cry", men instincts vil verte eit spel som står for seg sjølv. det har ingen direkte samanheng med far cry.
h00v3r Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Som jeg sa tidligere. Far Cry 2 er ikke negang planlagt. Så det blir vell en stund til vi ser det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå