Gå til innhold

Enkelt spørsmål ang. S-ATA og Abit NF7-S

Whiteshit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestillt en hel data, bla. dette hoverkortet(NF7-S V2.0) og jeg trodde alt av kabler skulle følge med.

Må jeg også kjøpe denne overgangen ?

Har ikke bestillt delene jeg skal ha på komplett enda.

Litt kjipt om jeg skulle mangle slik en viktig liten ting.

Seagate 200 GB s-ata skal jeg og bestille.

Skrevet
Jeg har bestillt en hel data, bla. dette hoverkortet(NF7-S V2.0) og jeg trodde alt av kabler skulle følge med.

Må jeg også kjøpe denne overgangen ?

Har ikke bestillt delene jeg skal ha på komplett enda.

Litt kjipt om jeg skulle mangle slik en viktig liten ting.

Seagate 200 GB s-ata skal jeg og bestille.

Du trenger en strømkabel til s-ata disken, jeg likte heller ikke s-ata kablene som blir bundlet med kortet, men de virker da ;)

Skrevet
kommer an på om det er en native s-ata (seagate baracuda 7200.7 m.m)eller ikke det.

det er en S-ATA Seagate 200 gb ja....må eg ha noke ekstra då? trudde vi hadde avklart at eg ikkje trengte det... :hmm:

Skrevet
kommer an på om det er en native s-ata (seagate baracuda 7200.7 m.m)eller ikke det.

det er en S-ATA Seagate 200 gb ja....må eg ha noke ekstra då? trudde vi hadde avklart at eg ikkje trengte det... :hmm:

Jeg har Seagate S-ATA disk selv og måtte ha den strømkontakten,så det må nok du også.

Skrevet
Ok så om jeg har forstått dette riktig så må jeg ha en strømkabelovergang og ikke noe mer for å få i gang harddisken.

Men den andre s-ata kabelen følger med hovedkortet?

Antar at det er samme type som dette ?

Den kabelen som følger med er den kabelen som skal gå fra disken til hovedkortet.Det er ikke en strømkabel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...