Gå til innhold

Stolt eier av Sharp gx32 (Asiatisk versjon)


chrtran

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått tak i en Sharp gx32 og må si at den er helt rå!! Jeg vil anbefaler på det sterkeste for de proffe som kunne tenke seg å bruke engelsk meny. Skjermen er råskarp og kameraet er veldig bra! Mp3 funker også ypperlig! Har selvfølgelig støtte for SD kort. GX32 versjonen er bedre enn GX30 (Vodafone) med tanke på oppsett. Mens GX30 har Vodafone oppsett hvor det er kun brukt farge rød og hvit er GX32 fult farge oppsett som er veldig fin!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter antall innlegg du hat så er jeg litt i tvil på at du faktisk har telefonen. Men om du legger inn bilder så tror jeg deg(ikke bilder man lett finner på internett).

Hvorfor skal han ikke ha telefonen selv om han har 9 innlegg?

 

PS Legg ut Bilder av telefonen!!

Endret av monstar
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Jeg gidder ikke å bruke tid og krefter på å overbevise dere om jeg har den eller ikke! De som er interessert i å se på hvor bra kameraet er kan gå hit

 

http://www.mobileisgood.com/sharp_GX32_camera_pictures.html

 

For mitt behov er kameraet mer enn god nok og jeg har ikke tenkt å fremkalle noen av bildene, vil heller ha den i mobilen siden skjermen her er stor og skarpt nok til å se. Skal jeg fremkaller bilder foretrekker jeg heller å bruke en digitalkamera!

 

Jeg skal prøve å ta et bilde av meny oppsettet av telefonen min slik at dere kan se at den ikke er helt det samme som vodafone sin versjon. Fargeskjermen til gx32 er helt rå!

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Tror ikke på deg før du legger ut bilder av at du har telefonen

 

:p

Tror du virkelig han lyver? Jeg mener at han snakker sant. Bare fordi den telefonen ikke finnes i Norge så betyr det ikke at den er umulig å få tak i. Det er flere på forumet som har telefoner som ikke kan fåes tak i her i Norge. Noen som er misunnelige kanskje? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...