Gå til innhold

Hva skjer med hovedkort.no?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et kabinett og en CPU vifte fra www.hovedkort.no sist uke, jeg har ikke fått bekreftelse på at det er sendt. Jeg har sendt dem 2 mailer som de ikke har svart på. Jeg finner ikke noe telefonnummer til dem. Hva skjer? Har noen av dere telefonnummeret? Er dette et seriøst foretak?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til informasjon fra kontakt oss på hovedkort.no:

Vårt kundesenter tar hånd om alle henvendelser raskt og effektivt. Har du spørsmål om produkter, priser, retur eller annet, finner du all nødvendig informasjon her.

 

 

Ta kontakt, våre medarbeidere er klare til å hjelpe!

 

Generelle spørsmål:

Har du spørsmål om våre priser, leveranser, produkterportefølge eller liknende, kan du ta kontakt med vår salgsavdeling. Her vil du bli overført til produktansvarlig på det etterspurte produkt.

 

Vår salgsavdeling treffes på: [email protected]

 

 

Tekniske spørsmål:

Har du tekniske spørsmål om våre produkter eller spørsmål om retur, kan du ta kontakt med våre teknikere. Vår tekniske avdeling er online med mange av produsentene, og vil kunne gi rask tilbakemelding på dine henvendelser.

 

Gjelder henvendelsen retur av vare, se også på vårt supportsenter.

 

Teknisk avdeling treffes på: [email protected]

Lenke til kommentar

Har nå fått svar fra dem. De har hatt litt lagerproblemer, de beklaget seg og de var hygggelige. De lovet meg også en kul t-skjorte. Problemer er selvfølgelig kjipt, men jeg forstår selvfølgelig at de kan oppstå, så hvis jeg mottar pakken snart så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...