Gå til innhold

Frakt fra shopper i utlandet + butikker i london


Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det å få fraktet en pakke på rundt 2-3 kg fra england / europa / asia / usa . Jeg vet ikke så mye om hvor det er butikker hen, men er det noen som har gjort dette og hvor mye måtte du betale da?

 

Et spørsmål til: Jeg skal til London i høstferien og lurte på om noen vet noen databutikker i london. Åpent for alle, men helst rundt sentrum / oxford street..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til: Jeg skal til London i høstferien og lurte på om noen vet noen databutikker i london. Åpent for alle, men helst rundt sentrum / oxford street..

Det ligger en del datasjapper i Tottenham Court Road i enden av Oxford street, men de er ikke så mye å skryte av og jeg tror ikke det er noe å spare på å kjøpe noe i London i forhold til i nettbutikker i Norge.

Endret av DragonXP
Lenke til kommentar
Det eneste du kanskje finner i London er et større utvalg av datakomponenter. Det er ikke mye å spare ellers.

Mulig om du vet akkurat hvor du skal gå, men jeg synes utvalget på nettet i Norge generelt er mye bedre enn det jeg så i London.

Jeg bare tippet egentlig. Siden London er mye større enn f.eks Oslo (og Norge) burde mulighetene for litt større databutikker være til stede. Men jeg vet ikke om noen nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...