Gå til innhold

norsk ordbok i engelsk office

m-momr

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har office 2003 porfessoninal, jeg har lagt inn filen NORSK.LNG i den samme mappen som den engelske ordbok filen ligger men det skjer ikke noe-

hva er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

henta den fra en venn .

legger den til, så kan noen andre prøve og se om de får det til , vis noen har office 2003 engelsk så kan de prøve den.

Endret av psilocybe
Skrevet

Jeg trodde Office 2003-ordbokfilene hadde filendelsen .LEX. Hvordan vet du at dette er riktig fil, og i hvilken mappe har du lagt den?

Jeg ble foresten utestengt fra dette forumet av moderator for noen mnd siden, for å ha lagt ut en link til norsk stavekontroll til engelsk Office 2003. Han kalte det piratvare... Ser du har gjort det samme (advarsel :dontgetit: )

Skrevet (endret)

det var før at det var så enkelt. nå trenger du noe som heter office 2003 language tools. en egen cd med språkverktøy som må installeres. google litt så finner du ut hva du trenger. sikkert mulig å skaffe på samme måte som mange skaffer seg office...

Endret av einaren
Skrevet
Legg alle/kopier disse filene til

C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PROOF

for og få norsk ordliste.

MSSP3NB.DLL

MSSP3NB.LEX

MSSP3NO.DLL

MSSP3NO.LEX

MSTH_NB.LEX

ok, da gjør jeg det :thumbup:

foresten ligger de på nettet?

• 2 uker senere...
Skrevet
Legg alle/kopier disse filene til

for og få norsk ordliste.

MSSP3NB.DLL

MSSP3NB.LEX

MSSP3NO.DLL

MSSP3NO.LEX

MSTH_NB.LEX

ok, da gjør jeg det :thumbup:

foresten ligger de på nettet?

Hvor ligger de?

Skrevet

I installasjonen til en som har norsk office 2003 under

Så du må "låne" de ut fra en som har office 2003 norsk installert

og kopiere de inn i din EN baserte .

Skrevet

Spørsmålet om å finne norsk ordliste i office 2003 og link til å laste det ned kommer opp med noen månederes mellomrom. Bare søk her på siden så finner du det nok.

Skrevet
Mangler en ting fortsatt... I filpakken som ble oppgitt, er det ikke MSGR3NB.LEX som er grammatikkfila...

Har norsk spelling pakke på min bærbare m/off2003 men ingen fil med det navnet .

Dog er det en som heter MSGR2NB.LEX og MSGR2NB.dll

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...