Gå til innhold

WIP (3D) - Konkurranse uke 39 - Star Wars


HolgerL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm, den så litt gummi-and-aktig ut. Er det kanskje mulig å få den til ikke å se ut som om den er bøybar i alle retninger og smaker som gummibjørnene fra Haribo? :)

 

Altså, den er jo skikkelig fet, men hovedsakelig den øverste versjonen av dem ser ikke ut som noe en kunne hatt i real life, beklager. Men dette syns jeg er et veldig vanlig fenomen blant veldig mye slikt som dette, f. eks at grafikken i Doom III ser ut som halv-våt plastalina til tider.

 

Anyway, hvis du bare kunne lagt den litt mer "røff" tror jeg den kunne blitt konge :)

 

Btw - den nederste, av de nyeste, kunne du farget mer gull så hadde jeg trodd den var en del av dronningen av Englands septer. Den ser i alle fall en tanke mer ekte ut, selv om det ser litt for mye ut som om den er laget av glass da :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Du kunne forresten beholdt de avlange greiene på håndtaket slik dem er. Anti-skli-gummi for bedre grep eller noe. Sikkert flott for oss som ikke har force-powers til å holde dem fast med. :)

 

Ellers tror jeg en slags maglight-look kunne gjort seg bra på håndtaket. Hvis du har en selv kan du se det der ruglete området som du holder på.

Lenke til kommentar

Ja, slik anti-skli-gummi var planen fra starten av. :D Men når jeg ser på de originale lyssverdene så blir jeg litt i tvil.

 

Hmm, jeg tror jeg dropper den pæreformen, og satser på et rett område med anti-noob-jedi-gummi og grip-riller.

 

Slik gummi vil bli fint å fremheve i lyssverd-reklamen. "The lightsabre for the modern jedi™" :w00t:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Hmm, lag i så fall en med pære og en uten. Så vi får bedømt begge deler :)

 

Du kunne ikke tenkt å prøve deg på en dual-blade også da kanskje? Og kanskje også med "bladet" utstrukket? Rødt "lys" preferably :innocent:

 

Hihi, kanskje du også skulle hatt en sånn safety-label på dem da. "Warning: Keep away from children" :lol:

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...