Gå til innhold

Overklokke P3 650 Slot1 i et BH6 ver. 1.0


sof

Anbefalte innlegg

kan noen gi meg en liten veiledning i hvordan jeg kan overklokke min P3 boxed 650 prosessor, som står i et BH6 1.0 hovedkort med et TNT2Ultra kort. Jeg har prøvd å sette opp busshastigheten, da kræsjer pc'en etter 10 sekunder i 3dmark2000... Jeg er meget !! interresert i å klokke dette så mye som mulig (stabilt) men har ikke snøring på hvordan.

 

Setter STOR pris på all konstruktiv hjelp...på forhånd takk.

 

 

_________________

sof

"Svaret er 42"

 

[ Denne Melding var redigert av: sof på 2001-11-09 08:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er den ustabil, sett opp spenningen på prosessoren ett hakk (Vcore). Er den fremdeles ustabil, sett opp spenningen på prosessoren ett hakk til. Er den fremdeles ustabil, sett opp spenningen på prosessoren ett hakk til. Er den fremdeles ustabil, SKAFF BEDRE KJØLING!

Ellers er det masse guider rundt om på nettet. Kanskje på den derre http://www.overklokking.no siden?

 

NB! Når du setter opp spenningen på prosessoren for mye kan det si: ""BANG!"... Mamma, det lukter svidd av PC'en din..."

 

[ Denne Melding var redigert av: MindViruz på 2001-11-11 15:06 ]

Lenke til kommentar

Original PC133 (fra komplett)... 2*256 Mb.

takk for svar, skal sjekke opp. Hva med PCI/AGP deleren? BH6 1.0 mangler jo 1/4 deleren... kan dette ha noe å si? Spenningen er på 1.65 nå. Skal jeg heven den i forhold til det?

 

takk.

 

 

 

_________________

sof

"Svaret er 42"

 

[ Denne Melding var redigert av: sof på 2001-11-12 07:54 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...