Gå til innhold

Nå kan dere oppdatere k700 selv.


robot

Anbefalte innlegg

/Dudeldei

Hadde du lest guiden nøye, så står det der at man skal bruke dss-20 eller dss-25. Derfor skrev jeg i innlegget hva du trengte for å oppdatere k700i, og hvor du kunne kjøpe denne dss-25 på nettet. jeg har lett etter dss-25 i flere norske nettbutikker og ikke funnet noe dss-25. men jeg fant den i en dansk nettbutikk som har leveringsavtale for norge. Jeg kjøpte min dss-25 der.

Tok det lang tid før den kom? Jeg bestilte for over en uke siden og sitter fremdeles og venter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/Dudeldei

Hadde du lest guiden nøye, så står det der at man skal bruke dss-20 eller dss-25. Derfor skrev jeg i innlegget hva du trengte for å oppdatere k700i, og hvor du kunne kjøpe denne dss-25 på nettet. jeg har lett etter dss-25 i flere norske nettbutikker og ikke funnet noe dss-25. men jeg fant den i en dansk nettbutikk som har leveringsavtale for norge. Jeg kjøpte min dss-25 der.

Tok det lang tid før den kom? Jeg bestilte for over en uke siden og sitter fremdeles og venter

Det tok ca 14 dager fra jeg bestilte den og til den kom i posten.

Lenke til kommentar

Oppdaterte i går kveld og det fungerer bra, forandringer jeg kan se er endring i fonten på operatørlogo og tidspunktet på samtaler. Ellers så prøvde jeg å bruke mest mulig strøm i går kveld, og det kan faktisk se ut som om batteritid er blitt bedre :D

Noen som vet andre endringer?

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen..

 

Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ?

 

bor i tr.heim

Hei!

DSS-20/25 er veldig vanskelig å få tak i i Norge :no: . Du må kjøpe dingsen fra www.mytrendyphone.dk eller et annet sted. Siden SE P900 er levert med DSS-20, kan du prøve å låne dingsen fra en som har SE P900 som du kjenner, slik jeg gjorde. Etter oppdatering, ble batteritiden meget bra :D .

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen..

 

Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ?

 

bor i tr.heim

Jeg fikk napp hos KP-Teknikk i Arendal. Ring 37002400 og forhør deg der hvis du ikke finner noen lokale butikker som selger DSS-25. Den kostet forresten 590 kr...

Det var dyrt!, da leverer jeg den heller til et servicesenter

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen..

 

Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ?

 

bor i tr.heim

Jeg fikk napp hos KP-Teknikk i Arendal. Ring 37002400 og forhør deg der hvis du ikke finner noen lokale butikker som selger DSS-25. Den kostet forresten 590 kr...

Det var dyrt!, da leverer jeg den heller til et servicesenter

Er ikke mange kronene dyrere enn å bestille fra Mytrendyphone når man tenker på frakt og evt. toll/moms. Koster å være "kar", vet du ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde et problem med min k700 med at når batteriindikatoren min viste halvtomt, så slo den seg av. Antageligvis pga. at batteriet var tomt. Jeg kjøpte meg DSS-25, og prøvde å oppdatere. Det gikk bra, men jeg har fortsatt det samme problemet.

 

Da jeg kikker på logfilen som ligger i C:\Programfiler\Sony Ericsson\Update Service\log\mySEUSlog.txt' finner jeg følgende linje:

22.42.56:796 79 Error Didn't get ack for shutdown of loader (by) homeflash.msconnector.nb.

 

Så spørsmålet er: Er det noen som har oppdatert telefonen via Update Service som har fått den samme linja i logfila si?

 

Har prøvd flere ganger med samme resultat

Lenke til kommentar

YES, var jeg så heldig at jeg fikk oppgradert min k700 med nyeste softwaren. Jobber på Lefdal og de hadde kjøpt inn en slik docking stasjon. Så jeg sparte noen hundrelapper der ;)

 

Jeg har merket stor forskjell på batteri levetiden. Batteriet holder mye lenger enn før. Noen andre som har opplevd det samme etter oppgraderingen?

Lenke til kommentar
YES, var jeg så heldig at jeg fikk oppgradert min k700 med nyeste softwaren. Jobber på Lefdal og de hadde kjøpt inn en slik docking stasjon. Så jeg sparte noen hundrelapper der ;)

 

Jeg har merket stor forskjell på batteri levetiden. Batteriet holder mye lenger enn før. Noen andre som har opplevd det samme etter oppgraderingen?

Har dere /lefdal fått in ?? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...