Gå til innhold

"Bro" brukket på HK?


eXZire

Anbefalte innlegg

ja det funker fint hvor lenge?

 

du hadde selvfølgelig fått tilbake et nytt kort, siden dem ikke kunne bevise at du har ødelagt kortet selv. du har heller ikke gjort noe som bryter den garantien dem leverer, så dem hadde gitt deg nytt kort. har vært i værre situasjoner enn deg ang. deler, men likevel har jeg fått nytt.

 

men du dro det lengre, du limte faktisk på en kondis. nå kan du bare drømme om å få nytt kort. det beste du kan gjøre nå er å spørre en kyndig om han kan hjelpe deg med å skaffe en ny kondis og lodde den på, eventuelt lodde på den som er brukket. jævlig kjipt om kortet går ad dundas under et LAN.

 

men som en person sier tidligere i tråden, vil nok ikke dette ha så veldig mye å si om du har en helt ålreit PSU og andre ting som ikke "lekker"

denne kondisen skal bare fjerne støy, noe som jeg vil tippe det er lite av der. men, man kan aldri være sikker. hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg fått fikset det. og jeg er ikke en person som pleier å bruke tid på å fikse ting, alle mine ledninger til vifter og til min hjemmelagde viftestyring er tvunnet og teipet, det med en åpen kobberledning (RLPP, ringeledning) som forbindelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...