Gå til innhold

Hvilken PSU ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er G.P.P. Jeg vet ikke hvor du har det fra at NorthQ 4001 er bra. Jeg skulle i forige uke kjøpe strømforyning til min nye pc, her hos Datakjeden her i Trondheim, og jeg hadde bestemt meg for Forton PSU for nærmere 850,-

Den hadde de ikke på lager, så anbefalte de meg sterkt denne NorthQ forsyningen som skulle være så stabil og bra og som de ikke hadde mottatt en eneste klage på. Vel jeg skulle bli den første. Systemet mitt oppførte seg ustabilt, skrudde jeg på katodene hang maskina mi seg opp!

Det første jeg gjorde var å søke på reweivs for denne på google.com. Jeg fant en hel del klager på diverse sider fra folk som var missfornøyd med denne PSUen og frarådet folk å kjøpe den. Jeg har allerde nå byttet. Og jeg har valgt dette kostbare alternativet av en selvsagt grunn.. skal du ha stabilt system må du ha stabil strøm. Jeg har valgt kremen av strømforsyninger, altså Enermax, og har betalt 1ooo,- for det, jeg har igjen et meget godt og stabilt system.

Jeg vil på det sterkeste fraråde deg NorthQ og all psu til under 500,- om du har tenkt å bruke den på maskina du beskriver.. skulle du uansett finne på å skaffe deg NorthQ 4001 alikevel, så skal du få min som kun er brukt 3-4 dager for 200,-

Lenke til kommentar

Veldig merkelig sleif. Og utrolig rart når de reviewsene jeg finner på den er postive. I tillegg til bare gode erfaringer på produktguiden, og gode erfaringer fra de som jeg har hørt har brukt dem. Synd du har hatt en dårlig erfaring med den. Men det gjør den ikke dårlig.

 

Jeg har bygget ett par maskiner med denne, og strømmen er jevn og fin. Jeg stoler heller på min egen erfaring i dette tilfellet, til det motsatte er bevist.

 

Er ganske så sikker på at den vil gjøre jobben på systemet over.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Eller dyr og bra - Tagan, som du bla. finner hos Mamoz........og andre.

Kan ikke si at det er det beste rådet jeg har hørt. Det ville vært å kaste penger ut vinduet i dette tilfellet. NorthQ'en holder lenge her etter min mening.

NorthQ holder nok den, men det spørs hva han gjør med maskina si etterhvert også.

 

På samme måte som folk flest "tar i litt" når det gjelder både ram, CPU og grafikkort, mener jeg at man skal gjøre det samme med PSU. Ta i litt ekstra, så har du effekt nok når du har tenkt å oppgradere maskina di.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...