Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

installerte MSN Plus, fikk noe rart på internet!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg lasten ned og installerte MSN plus 3.01. Fikk den av en kamerat. Den er veldig bra, men etter jeg installerte den har det kommet opp et skjema,når jeg er på internett.(Se bildet) den har ikke vært der før! For det første er den veldig irreterende, og får den andre så går det bare ann å trykke på Make Money o.l. Det kommer også opp en egen side når jeg søker på en side som internet explorer ikke finner(Siden kan ikke vises)

 

Jeg får fjerna den hvis jeg trykker Alt + F4, men bare får den ene gangen. Den kommer opp neste gang jeg starter opp internett.

 

Jeg har prøvd å søke med Ad- aware 6(med siste oppdatering), men den blir ikke fjernet!

 

Er det noen som veit åssen en får den bort, uten å avinstallere MSN Plus???

post-61-1095431776_thumb.jpg

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er nok sponsor programmet som du frivillig kan innstalere. Det du kan gjøre for å fjerne det er å avinnstalere msn plus og når du innstalerer det igjen så velger du å ikke innstalere sponsorprogrammet. Et eller annet sted i innstalasjonen kommer det et license agreement som du takker nei til. Det står at det er for sponsor programmet.

Lenke til kommentar
Mozilla Firefox knuser alle nettlesere gjennom gulvet.

 

Firefox... :love:

Er ikke helt enig... Har prøvd Firefox et par dager nå, og jeg må si jeg savnet faktisk IE (merkelig nok ja). Fant ikke noe som var så spesielt med Firefox at jeg ville bytte ut IE.

 

Firefox er faktisk en god del tregere enn Internet Explorer på min maskin (både med og uten websider i cache'n)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...