Gå til innhold

PlayStation med verdensnyhet på tirsdag (PS2)


Anbefalte innlegg

Ja, ettersom tidssonene er helt like over hele verden så, er jeg sikker på at Sony kommer med nyheten sin langt på kvelden in the US.

Sitat fra artikkelen: "Presis klokken 08.00 i Oslo, klokken 02.00 i New York, klokken 07.00 i London og klokken 16.00 i Tokyo, skal ett eller annet presenteres for spillpressen, men vi aner ikke hva det er."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pastor Lorentzen oppklarer saken.

 

Fra side to i manualen til det kommende Sly Raccoon & The Band of Thieves (eller Sly Raccoon og Tyveribanden som det heter i Norge):

 

"Illustration may not match all PlayStation 2 console types. For owners of SCPH-70000 series PlayStation 2 systems, refer to the setup instructions supplied with your system."

 

Per i dag eksisterer det ingen SCPH-70000-serie med Playstation (PS2-maskinene som er i salg nå tilhører SCPH-50000-serien), så jeg kan med 99% sikkerhet konkludere at Sony kommer til å annonsere PSTwo på tirsdag. Muligens fjerner de DVD-støtten og bredbånd/harddisk-porten og progressive scan-muligheten, for på den måten å redusere prisen og gjøre den mer tilgjengelig for de som ikke har så god råd.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at det er lanseringen av Sonys konkurrent til X-Box Live.

 

Dette er noe Sony har blitt nødt til å jobbe med siden X-Box Live gir en drøss muligheter PS2 eiere i dag ikke har.

 

Dette ble det jo da også hintet på tidligere i år.

 

På den nye tjenesten blir det voice-com, friendslister etc. etc.

Lenke til kommentar
Jeg tipper at det er lanseringen av Sonys konkurrent til X-Box Live.

 

Dette er noe Sony har blitt nødt til å jobbe med siden X-Box Live gir en drøss muligheter PS2 eiere i dag ikke har.

 

Dette ble det jo da også hintet på tidligere i år.

 

På den nye tjenesten blir det voice-com, friendslister etc. etc.

Dette er nok alt for sent. Ingen PS2-spill har støtte for det, og PS2 nærmer seg slutten av levetiden.

Lenke til kommentar
Jeg tipper at det er lanseringen av Sonys konkurrent til X-Box Live.

 

Dette er noe Sony har blitt nødt til å jobbe med siden X-Box Live gir en drøss muligheter PS2 eiere i dag ikke har.

 

Dette ble det jo da også hintet på tidligere i år.

 

På den nye tjenesten blir det voice-com, friendslister etc. etc.

Dette er nok alt for sent. Ingen PS2-spill har støtte for det, og PS2 nærmer seg slutten av levetiden.

Selvsagt er det ikke for sent. Tjenesten lanseres til PS2 slik at Sony kan bygge troverdighet i motsetning til den passive strategien de har hatt så langt.

 

Deretter videreføres tjenesten på PS3 på samme måte som X-Box Live også skal støtte X-Box 2.

Lenke til kommentar

Det er jo absolutt ikke PSX siden det har jo allerede blitt lansert i JAPAN. Hvor de også har tenkt å annonsere nyheten. Det vil jo bare sette japanerne i kok å "lansere! no som allerede har blitt lansert der?

 

Jeg personlig tror det er noe tillegs saker til PS2 eller så er det PS3.

 

De må også klare å pumpe ut nok moduler etter lanseringen ellers har de bare taper de penger ville jeg tro.. :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...