Gå til innhold

kan noen bekrefte mine tanker?


Spirre

Anbefalte innlegg

9800pro korta er som de fleste vet veldig ettertrakta pga lav pris i forhold til ytelse, men...og det er stort sett alltid et men... :whistle:

 

for en tid tilbake ble jeg informert om at sapphire leverte sine 9800pro kort med bare 128 bit minnebus :thumbdown: (jeg kjøpte heldigvis mitt føre det skjedde) men saken er at jeg ser stadig folk anbefale akkurat sapphire korta når noen lurer på hva de skal bruke sine siste grunker på, og hvis de fremdeles bare har 128bit minnebus så er jo ikke det så lurt mener jeg da f.eks powercolor har 256bitminnebus og bedre bundle også :hmm:

 

uansett, poenget er: er sapphire 9800pro tilbake til det gode gamle igjen eller er det et sjansespill å kjøpe de korta enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uansett, poenget er: er sapphire 9800pro tilbake til det gode gamle igjen eller er det et sjansespill å kjøpe de korta enda?

har aldri vært sjansespill å kjøpe noen som helst 9800pro kort. Det står somregel tydelig merket både på pakken og i beskrivelsen til den aktuelle webshoppen hvis det er 128bits kort det er snakk om. Eneste som er misledende er at de faktisk kaller 128bits kortene "pro", noe som blir helt feil.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt riktig som Apollox sier; Sapphire pøste ut 'pro' kort i vinter med 128 bit minnebuss uten merking. Dette fikk de også pepper for.

 

Nå skal alle kort med 128 bit være merket med en'sticker' utenpå esken.

(Ser også på webshoppene, at det gjøres oppmerksom på at kortet har 128 bit minnebus i prod. beskrivelsen.

 

Les nøye før du kjøper, skal ikke være noe problem nå lengre.

 

mvh r.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...