Gå til innhold

Gamer.no og det store musemattemysteriet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min første musematte i 1985. Den var blå, laget av tøy, med svart skum under. Og den bruker jeg fortsatt!! :)

 

Knallmatte! Har hatt den med meg gjennom 3 forskjellige amiga-perioder og 3 forskjellige pc'er. Fungerer like godt til alle mustyper, hjul eller optisk. Den har vært med på uttallige lan-parties. Den har vært tilgriset av hamburgere, pizza, øl...you name it. Jeg har vaska den i vaskemaskina mange ganger. En gang skrubba jeg den til og med med stålull & bilshampoo for å få den ren.

 

Og den er fortsatt like fin! Den er forøvrig den eneste musmatten av denne typen (som jeg vet om) hvor det blå tøystoffet ikke har løsna fra skumgummien etter en tid.

 

Nei...jeg bytter kanske pc, men musmatta mi bytter jeg aldrig. Den vekker minner. Kjære musmatta mi :D

Endret av hakrist
Lenke til kommentar
Nei...jeg bytter kanske pc, men musmatta mi bytter jeg aldrig. Den vekker minner. Kjære musmatta mi :D

Jeg vet hva du mener, hadde en über-musematte som er så slitt at all farge er helt borte. Den matta var dødsdigg til kulemus, 1mm tykk gummi med et glatt lag oppå med striper som gikk på kryss og tvers for å gi feste.

 

Men den funker ikke med optisk mus :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...