Gå til innhold

Norwegian E-sports Community

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld Fikk Nesc en start på communityet sitt

følg med her om dere vil følge med i Cs verden :)

Nesc.nu

kom å bli med dere å :thumbup:

(klarte legge ca samme post i en feil del av forumet, bare ikke admin blir sur for at jeg fortsetter den her... I rett del av forumet)

:w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte at min klan etterhvert blir med. 2 teams under en klan er lov right? Ikek samme spillere men vi har 2 teams? :D

Snakker du om? Dette er et community, ikke en turnering. Snakker du om NESL. må du greie å kvalifisere deg først - og for å greie det, må du ha flaks, for å bli en av de heldige som får lov til å prøve å kvalifisere seg, siden dette systemet er så bra.

Skrevet
Tenkte at min klan etterhvert blir med. 2 teams under en klan er lov right? Ikek samme spillere men vi har 2 teams? :D

Snakker du om? Dette er et community, ikke en turnering. Snakker du om NESL. må du greie å kvalifisere deg først - og for å greie det, må du ha flaks, for å bli en av de heldige som får lov til å prøve å kvalifisere seg, siden dette systemet er så bra.

som sagt har jeg registrert meg, men kan noen forklare meg hvordan jeg kan prøve å kvalifisere meg... skjønnte ikke mye av den sida... :blush:

Skrevet (endret)

NESC er et community, dvs en nyhetsside og NESL er en liga.

EDIT: #nesc @ quakenet :p

Endret av zebe
Skrevet
men det er sånn link til en liga og da, NESL... :dontgetit:

NESC kommer av NESL (som er en liga), men denne siden handler om communityet, ikke om ligaen. I tillegg er begge divisjonene nå fylt opp, og lag som ikke allerede er med må nok belage seg på å måtte spille seg opp fra den kommende ladderen (en slags samleliga for alle under 1. divisjon), om de har ambisjoner om å delta i neste NESL-sesong. Uansett, denne siden handler mer om nyheter, analyser, intervjuer, demoer, osv, enn om NESL (ligaen) (foreløpig). Eneste grunnen til at det står om NESL der, er at de som står bak denne siden også står bak NESL.

Skrevet (endret)

Vi er en nyåpnet norsk gamingportal som vil prøve å tilby det meste innen gaming til våre brukere. Portalen er delt inn i en League-del (NESL), en Community-del (NESC), og etterhvert også en Radio-del (NESR). Portalen blir delt inn spill for spill, der vi vil prøve å tilby alt innenfor de spillene vi representerer. Pr idag er dette en ren Counter-Strike-portal.

Siden er fortsatt under arbeid. Det vil si, alle funksjonene dere ser skal fungere normalt, men vi planlegger å bygge ut med flere funksjoner og tjenester underveis. Jeg regner med at dere vil få merke dette utover høsten og vinteren.

Som jeg var inne på er dette pr idag en ren Counter-Strike-portal, men vi vil etterhvert prøve å ekspandere med flere spill, både i NESL, NESC og NESR. Jeg vet at det er mange populære spill og mods som savner et norsk community som dette, og nettopp det vil vi prøve å gjøre noe med.

Mange av dere vil legge merke til en del kjente fjes (eller nicks i hvertfall) fra den norske counter-strike.nu-avdelingen. Dette er fordi det er vi (samt noen nye tilskudd) som danner Norwegian e-Sports Community. Det er flere årsaker til denne overgangen, men den største må sies å være at vi tror NESC kan by på større muligheter for å få til en virkelig god portal enn hva cs.nu kunne. Etter nærmere to og et halvt års arbeid med Counter-Strike.nu er det litt vemodig å forlate dem, men vi føler oss likevel trygge på at vi har gjort riktig valg.

Endret av zebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...