Gå til innhold

Maskin til maks 5000,-.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kommet fram til dette oppsettet. Vil dette fungere greit til bildebehandling og videoredigering?

 

AMD Athlon 64 3000+ Tray

Gigabyte K8NS Pro nForce3 250

PMI/PQI 512MB Turbo memory single ch.- 400 MHz. (PC3200)

FIC Radeon 9200 m/128MB

Arctic Cooling Silencer 64 TC

 

Ender på ca. 4000,-.

 

Så en gang en side hvor man kunne sjekke om kjøler passer på hovedkortet, noen som vet hvor man finner den?

Lenke til kommentar
Da har jeg kommet fram til dette oppsettet. Vil dette fungere greit til bildebehandling og videoredigering?

 

AMD Athlon 64 3000+ Tray

Gigabyte K8NS Pro nForce3 250

PMI/PQI 512MB Turbo memory single ch.- 400 MHz. (PC3200)

FIC Radeon 9200 m/128MB

Arctic Cooling Silencer 64 TC

 

Ender på ca. 4000,-.

 

Så en gang en side hvor man kunne sjekke om kjøler passer på hovedkortet, noen som vet hvor man finner den?

Det e bærre lækkert. :yes:

Lenke til kommentar

Nå har jeg mottat godsakene.

 

Lurer på en ting angående montering av CPU-kjøleren. Kjøleren har skrufeste, er det tilstrekkelig å skru den akkurat nedtil CPU eller skal jeg stramme til litt?

 

Må ta av kjølerfestet som er på hovedkortet for å få på kjøleren, ryker garantien på kortet da?

Lenke til kommentar
Må ta av kjølerfestet som er på hovedkortet for å få på kjøleren, ryker garantien på kortet da?

Lurer jeg også på. Jeg har hatt probs med mitt HK i det siste, tror de er over nå - men i tilfelle lurer jeg på dette for jeg har sånn halvveis tatt av festet før vi fant ut at det var vanskelig og at kjøleren jeg skulle ha ikke passet (hadde boxedkjøler i tillegg, å det gikk greit)....

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...