Gå til innhold

Nytt brett til C.S 1,6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kunne laget et maps av hotel med ca 4 etasjer og 2 etasje kjeller! der de ansatte kan være gisler! :D:yes:

 

de_hotel

 

 

bra idè synes jeg!

Hm, 4 etasjer? Ja, går bra nok, men er vel ikke det HL engien liker aller best heller. Går vel ann å teste ut det konsepte, men tviler på det blir noe av det, men takker for forslag, og foresten, når det er gisler med i spillet er det CS brett, når det er en bombe med i spillet er det et DE brett ;)

 

Om jeg skal lage noe DE brett av tusenfryd trenger jeg informasjon om hvordan det ser ut og textures. Blir ikke noe serligt bra om det ikke er nesten likt Tusenfryd.

 

Tenkte også på Vigelands parken, slik foreslått her før, DE brett, hvor T skal sprenge monolitten. Om det skal skje trenger jeg noen som kan lage modell filer av ALLE statuene i vigelands parken. Noen som melder seg ;)

Lenke til kommentar
cs_beslan

de_twintowers

?

Du er bare syk. Sorry, men slik synes jeg IKKE hører hjemme i noe spill. Begge er store tragedier for alle og burde ikke engang være med i denne posten. Sorry, men slike brett vil ikke jeg ha noe med å gjøre :no:

kjenner jeg sosohal rett så skrev han det bare på skøy :hmm:

Lenke til kommentar
Er det stress å lage cs levler? :blush: Hvis man bruker ferdige texturepakker osv...

Er ikke lett å lage et brett til CS, det kan jeg skrive under på. Pluss at der er så mye å tenke på. Hvordan brushen er (er ikke alle typer brush som virker like bra), lys (kjører både på point-based og RAD filer), selve layouten av brette pluss mye mer.

 

Det verste er når du endelig er ferdig med brette, skal komprimere det fra RMF til BSP fil, og ZHLT finner en "leak" i brette. Argh, det hater jeg MAKS. Da er det bare å sette seg på plass i stolen, loaded point fila og lete som bare det etter feilen, som mange ganger bare er mikroskopisk.

 

Så for å svare på dit spørsmål lett, ja, er meget mye stress med et CS brett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...