Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med viftesus?

El_Diseñador

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har 4 stk Smart Case Fans fra ThermalTake.. Og på de er det noen sånne sensorer og controllere og sånn, men åssen får jeg det til å funke, jeg bare droppa alle de ekstra ledningene å koblet til strøm, men det viser seg at alle fire viftene står å suser på 2600 RPM KONSTANT og det høres ut som det er karneval inne i maskinen! Kan dere hjelpe meg raskt... please?

EDIT: Nei det er faktisk ikke 2600 det er 4 vifter som står å suser på 4800RPM..

Endret av El_Diseñador
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har 4 stk Smart Case Fans fra ThermalTake.. Og på de er det noen sånne sensorer og controllere og sånn, men åssen får jeg det til å funke, jeg bare droppa alle de ekstra ledningene å koblet til strøm, men det viser seg at alle fire viftene står å suser på 2600 RPM KONSTANT og det høres ut som det er karneval inne i maskinen! Kan dere hjelpe meg raskt... please?

EDIT: Nei det er faktisk ikke 2600 det er 4 vifter som står å suser på 4800RPM..

Så lenge du ikke kobla til noe til styringa på viftene, så kjører de selvfølgelig på full guffe.

Skrevet (endret)

Hva med å koble til de ledningene du droppet i starten? Hvordan du får de til å fungere? Les manualen :)

Uten om det så er det neppe bruk for 4 vifter, hva med å kaste ut 2 av de?

Endret av Nostradamus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...