Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp deg Cosworth!


Veronica_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel i Norge så er vel cruising ca det eneste en muskelbil kan brukes til, dvs om du ikke bor i nærheten av en bane. Jeg er en av de som faktisk liker å kjøre litt sakte. Grunnen? Da får jeg bedre tid til å nyte all den møkka høyttalerne mine spyr ut. ;)

å hva i all verden er det du skal med en sånnen da??? :hmm: :!:

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi ikke sammenligne med nye biler? Han forteller jo om hvor fin cosworthen hans er, og at han kjører fra S2000, EVO og det som er.

 

Og du snakket om Cosworther som kunne kjøre fra GT'en, trimmede cosworther, da må det nesten bli rettferdig at man finner en trimmet GT.

Fordi i europa er det så dyrt med nye biler med stor motor pluss at homologeringen til Rally og RallyCross er borte så det lønner seg ikke å produsere slike biler lenger....

 

 

Man har jo japsebiler da men de er på samme stadiet som europeerne var på 80-tallet.... V-tec-VVti osv er ikke funnet opp i japan men ble utprøvd i RallyCross på 80 tallet i en Audi S1 med 2 overliggende kamaksler og 25 ventiler....

Lenke til kommentar

Det stider mot reglene på forumet, da det kan karakteriseres som ekstrem-bumping, eller noe sånnt. Det at du kalte våre nye landsmenn for pakkiser kan tolkes ganske rasistisk også, så det strider nok også mot relgene.

 

Hva er det egentlig du vil fram til med disse postene dine? Hvis du vil overbevise folk om at Cosworth er best, kan du godt svare på spørsmålene til folk og legge ved gode argumenter, ellers er postene/utsagnene dine lite verdt.

 

Jeg venter forøvrig fortsatt på den lille utfordringen som ble gitt deg i sted. Jeg kan godt si at jeg liker flere biler fra 80-tallet, så jeg kan sammenligne med annet enn det aller nyeste.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi ikke sammenligne med nye biler? Han forteller jo om hvor fin cosworthen hans er, og at han kjører fra S2000, EVO og det som er.

 

Og du snakket om Cosworther som kunne kjøre fra GT'en, trimmede cosworther, da må det nesten bli rettferdig at man finner en trimmet GT.

Agree. Jeg skulle gjerne likt å se en film hvor en cossie flisa en carrera gt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...