Gå til innhold

Verbatim Dual Layer 99 kr hos norwaydisc.no !


EssspeN

Anbefalte innlegg

Endelig ser det ut som det skjer litt på dual layer fronten. Så i dag at norwaydisc selger duallayer plater til 99 kr verbatim. Det er vel det billigste jeg har sett hittil.

 

Er det noen som vet om man kan kjøpe en og en plate eller må man kjøpe pakke med 5 stk som hos komplett?? (koster 140 kr pr stk på komplett)

 

Dual Layer er fremdeles dyrt over hele linja, men nå har jeg ivertfall samvittighet til å kjøpe et par plater å teste i den nye nec3500 min :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal jeg også faktisk!! Tror min 3500 kommer i dag.

 

Ser ut som du kan kjøpe en og en, og trenger ikke å kjøpe 5 stk slik som på komplett.

 

Jeg skal bare ha et par plater for å teste, så 5 pack er uaktuelt for meg.

Kanskje om et halvt år eller et år så er disse platene like billig som dvd-r .. DET hadde vært noe det!! :-)

Lenke til kommentar
iiiiiiiiiiiiikkk.. er det så dyrt for DVDRer hjemme i Norge ? Her (Australia) koster en DVD 18 (Dual layer double sided) 65 kr Riktignok ikke Verbatim, men 18 GB på en DVD er bra uansett.

Snodig det der. Så Verbatim +R DL gikk for så lavt som $10 AUD, noe som er nesten halve prisen av de billigste her (tatt i betraktning bare 9% MVA der nede). Samtidig ser ikke 'vanlige' media ut til å være så mye billigere. Man får 50 blanke til under 200,- NOK nå, noe som burde bli ca. $36 AUD momsjustert.

 

Edit: Har aldri sett blanke DVD-18. Noen linker til hvor det finnes slike?

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Endelig ser det ut som det skjer litt på dual layer fronten. Så i dag at norwaydisc selger duallayer plater til 99 kr verbatim. Det er vel det billigste jeg har sett hittil.

 

Er det noen som vet om man kan kjøpe en og en plate eller må man kjøpe pakke med 5 stk som hos komplett?? (koster 140 kr pr stk på komplett)

 

Dual Layer er fremdeles dyrt over hele linja, men nå har jeg ivertfall samvittighet til å kjøpe et par plater å teste i den nye nec3500 min :-)

du kan kjøpe en og en hos Norwaydisc. har akkurat bestilt 5 stk derfra nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Bestilte 3 dual layer plater selv jeg + 400 Norway Disc dvd+r plater til 2.5 kr pr stk.

 

Jeg vet det står på siden at kvaliteten er dårlig, og de leveres uten garanti (det var ærlig), men jeg bestilte 10 stk for å teste sist gang jeg handlet der,

og jeg hadde ikke en eneste read error på noen av platene når jeg sjekket i ettertid. Brant alle på 4x. Så den slet litt i lesekurven mot slutten, men når den funker og koster 2.5 kunne jeg ikke dy meg :-)

 

 

hadde NEC 2510 med firmware 2.06 da jeg brant de ut (noen på firmware 2.16 også)

Lenke til kommentar
Bestilte 3 dual layer plater selv jeg + 400 Norway Disc dvd+r plater til 2.5 kr pr stk.

 

Jeg vet det står på siden at kvaliteten er dårlig, og de leveres uten garanti (det var ærlig), men jeg bestilte 10 stk for å teste sist gang jeg handlet der,

og jeg hadde ikke en eneste read error på noen av platene når jeg sjekket i ettertid. Brant alle på 4x. Så den slet litt i lesekurven mot slutten, men når den funker og koster 2.5 kunne jeg ikke dy meg :-)

 

 

hadde NEC 2510 med firmware 2.06 da jeg brant de ut (noen på firmware 2.16 også)

400 stk ja... skal nok ha en stund da ja...:p jeg som kjøpte 50 stk (-r det da) og syntes det var mange...

Lenke til kommentar

Hvordan er de Norwaydisc -r der da?

 

har ikke testa dem faktisk.

Så de også hadde fortis plater eller no (-r) til 5 kr stk på ukens tilbud.

Jeg har testa de fleste + platene der, og har vært veldig fornøyd med kvaliteten på alle platene jeg har handlet der ivertfall..

 

Men nå står det jo hvilken media code platene har, så jeg sjekker jo litt på forhånd, og slipper dermed å få en slik "vanguard" overasskelse da jeg kjøpte thats write -r fra komplett :-( De platene der var ræva dem. Har enda 100 igjen. Error etter 3gb på alt!! THATS WRITE -R FRA VANGUARD SUGER!

Lenke til kommentar
iiiiiiiiiiiiikkk.. er det så dyrt for DVDRer hjemme i Norge ? Her (Australia) koster en DVD 18 (Dual layer double sided) 65 kr Riktignok ikke Verbatim, men 18 GB på en DVD er bra uansett.

Snodig det der. Så Verbatim +R DL gikk for så lavt som $10 AUD, noe som er nesten halve prisen av de billigste her (tatt i betraktning bare 9% MVA der nede). Samtidig ser ikke 'vanlige' media ut til å være så mye billigere. Man får 50 blanke til under 200,- NOK nå, noe som burde bli ca. $36 AUD momsjustert.

 

Edit: Har aldri sett blanke DVD-18. Noen linker til hvor det finnes slike?

Jeg har ikke funnet noen plass på nettet hvor dem fakisk selger DVD-18, har som sagt bare sett de på såkalte "Swap meets" her i Melbourne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...