Gå til innhold

SE:problemer med å ringe ut


ossa

Anbefalte innlegg

problem;

Av og til når jeg ringer ut (enten jeg slår et nummer manuelt, ringer fra samtaleliste, eller fra telfonbok) står bare mobilen og "tenker". må da avbryte og prøve igjen (ofte flere ganger) før den endelig ringer. muligens litt dårlig forklart, men jeg har hatt samme problem på både min t610 og k700, så jeg regner med det er et problem med SE og at flere kjenner seg igjen, og eventuelt vet noe man kan gjøre for å fikse dette problemet?

 

t610'en er oppdatert med siste firmware, mens k700'en har "RZE011" (er denne gammel forresten).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke det er dekningsproblem. bor i oslo, og har som regel god dekning, men er enig i at det virker som den har problemer med å koble seg opp mot nett. Er dette rett og slett et problem med SE, og ingenting det er å gjøre med det? når jeg brukte t610, kom det etter en stund og jeg tenkte derfor at det kanskje kunne ha noe med lite minne å gjøre, men har 35MB ledig på k700'en, så det er neppe problemet...

 

hadde det vært sånn hver gang jeg ringte ville jeg vært mer med på det er et generelt problem med SE, men siden dette problemet bare kommer av og til (vil tippe ca hver 5 samtale), er jeg mer usikker. Tviler også på at det er et problem med bare mine telefoner, da de fleste bekjente som også har SE opplever det samme problemet som meg.

Lenke til kommentar

En telefon er en datamaskin, og den kan kræsje. Dette har jeg opplevd og da er det bare å restarte hvis det ikke gir seg. Sammme med wappen, noen ganger får jeg ikke wappet og meldingen om at jeg må kontakte tjenesteleverandør popper opp (right), men jeg restarter og alt fungerer igjen.

 

Men selvfølgelig, opplever man dette for ofte er det noe feil, og det første man skal prøve da er som med pc; legge inn den siste driver/software/firmware.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...