Gå til innhold

Koster det penger for å oppgradere 6600?


Libom

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestilt en 6600,som jeg venter spent på :D

 

Men som vi alle vet,så har ikke 6600 muligheten til å oppgradere FW'en selv...som er litt synd :hrm:

 

Men så kommer det jeg lurer på:

Om man skl oppgradere mobilen,koster det da penger? For jeg har hørt at det egentlig skl være gratis,om man har med kvittering eller no :hmm:

 

Men jeg er ikke sikker....og kan noen si hvor man kan gjøre det gratis? :D

 

Må ha svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier det er litt synd at man ikke kan oppdatere software selv på Nokia 6600.

Til dags dato, så er det KUN Siemens telefoner man kan gjøre det selv på.

Man kan oppdaterer software selv på Nokia telefoner også, men da trenger man en spesiell kabel.

Du får oppdatert softwaren der du kjøpte den helt gratis, eller hos nærmeste service verksted. Bare si den klikker, så får du det iallefall gratis hvis de er vrange.

Lenke til kommentar
.... ta med en kvitering og gå til de du har kjøpt den av...

 

Okey...da vet jeg det....

Men jeg har kjøpt mobilen fra Tele2.no ....tar de imot mobilen og oppgradere den?Og hvis de gjør det,så kommer det sikkert til å ta ukevis.. :no:

 

Er det ikke mulig å bare dra til et mobil-verksted med kvittering?? :D

Lenke til kommentar
1.Til dags dato, så er det KUN Siemens telefoner man kan gjøre det selv på.

2.Man kan oppdaterer software selv på Nokia telefoner også, men da trenger man en spesiell kabel.

3.Du får oppdatert softwaren der du kjøpte den helt gratis, eller hos nærmeste service verksted. Bare si den klikker, så får du det iallefall gratis hvis de er vrange.

1. Du bør nok stille inn datoen, for nå kan man oppdatere flere enn bare Siemens telefoner, bla. kan du oppgradere Sony Ericsson P900 og k700i hjemme.

2. Tull, den allminnelige nokia bruker, kan ikke oppgradere mobilen med orginal FW selv uten å ha fått tak i nokia utstyr og filer på ikke offisielle plasser. Uansett hører filene og evt. utstyr hjemme på verkstedene.

3. Avhenger, noen plasser får du oppgradert firmware (heter det) helt gratis, imens andre plasser må du iverste fall betale et par hundrelapper.

mobilen min begynner å bli jævla treig nå!

 

tror dere det er på tide med å oppgradere den?

Hvis den begynner å bli treig, kan du jo alltids reinstallere den, eller slette eventuelle program og filer som har hopet seg opp. Itillegg bør du sjekke om den multitasker noen programmer unødvendig (ved å holde inne meny knappen)

-

Uansett: If it aint broke, dont fix it :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...