Jump to content
Sign in to follow this  
Hoax

Advarer mot BlueCom!

Recommended Posts

Jeg hadde Bluecom ADSL for 2-3 år siden og det var mye tull både med linjen og med regninger, supporten var helt søppel osv... Jeg var utrolig glad da jeg ble kvitt dem etter at bindingstiden endelig var utgått men regninger fortsatte å komme og jeg fortsatte å si at jeg ikke hadde ADSL fra Bluecom lengre... Etter noen gjentakelser ble det ENDELIG stille!

 

...Trodde jeg, Det tok disse to-tre årene før treskallene sender meg en purring på en inkasso!? Bindingstiden ikke var over da jeg sa opp og skiftet ISP påstår dem. Jeg har sendt dem kopi av kontoutskrifter og avtalen om 12 mnd bindingstid og markert datoen som VAR utgått da jeg sa opp.

 

Det er helt utrolig hva de driver med, til og med inkassobyrådet sa de var håpløse og jeg var ikke den første som hadde klaget kraftig på dem.

 

Bluecom har kanskje fått litt orden på "linjene sine" men jeg advarer dere som vurderer Bluecom som ISP, dere kan lett bli dratt ned i gjørma hvis dere ikke spreller fra dere og sier klart fra om at her er det noe veldig feil.

Share this post


Link to post

Huffda, det hørtes jo ikke bra ut. :no: Har de i det hele tatt lov til å sende ut slikt etter så lang tid da? Tror jeg ville sjekket opp litt før jeg betalte, om jeg var deg.

 

Jeg, for min del, har bare gode erfaringer med BlueCom.

Share this post


Link to post
Guest Slettet-10579

Jeg har aldri hatt noe tøys, jeg har bare raske og stabile linjer, og punktlige regninger. Stå på Bluecom :thumbup:

Share this post


Link to post

BlueCom har servert meg en tipp topp linje de 1,5 årene jeg har hatt dem :) Jeg har ikke merket noe tull med noe, så det skjer tydligvis ikke alle...

 

Men nå som de er kjøpt opp av Catch Communications, blir det sikkert også litt endringer etterhvert....

 

Fikk nye ip`er her om dagen i hvert fall... 81.-iper, istedenfor de gamle 62.-ipene...

Share this post


Link to post

Hatt bluecom i ca 2 år.. barre gode erfaringer her fra :roll:

Men så er jo det noen som er mindre heldig... :ermm:

Edited by Mafuck

Share this post


Link to post

Husker bare at jeg alltid fikk regninger sent og sa fra om det hver gang. Skal ikke kommer regning PÅ forfalls datoen, var selvfølgelig ikke alltid hjemme når den dumpet i postkassen så da kom purringer og de stengte linja i hytt og pine.

Share this post


Link to post
Det er helt utrolig hva de driver med, til og med inkassobyrådet sa de var håpløse og jeg var ikke den første som hadde klaget kraftig på dem.

Vel, er det en urettmessig inkasso så bestrider du den skriftlig ovenfor inkassobyrået.

Da kan det ende opp i forliksrådet og er tingene slik du sier så har du lite og frytkte.

Jeg har hvertfall bare gode erfaringer med BC og deres fakturaavdeling.

Share this post


Link to post
var selvfølgelig ikke alltid hjemme når den dumpet i postkassen så da kom purringer og de stengte linja i hytt og pine.

Var du lite hjemme?

Det tar da en stund før purringen kommer og enda lenger før de sperrer linja vil jeg tro.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...