Gå til innhold

Hvem er din favoritt-produsent?


SiR0

Hvilken produsent liker du best?  

277 stemmer

  1. 1. Hvilken produsent liker du best?

    • LG
      3
    • Motorola
      9
    • Nokia
      61
    • Panasonic
      2
    • Qtek
      2
    • Samsung
      20
    • Siemens
      56
    • Sony Ericsson
      124


Anbefalte innlegg

Jeg kjøper mobil etter spesifikasjoner, ikke etter merke.

Men uansett har jeg kun hatt personelig gode erfaringer (altså utifra de telefonene jeg har eid) med SE og Nokia og derfor havner disse langt fremme på favoritt merke lista.

Men Nokia stikker av med seieren for min del, grunnet at jeg har hatt mange gode mobiler som har virket ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste har en produsent de liker bedre enn andre, enten det har med design, menysystemer, stil eller profil å gjøre.

 

Hvem av produsentene liker DU best?

SONY ERICSSON UTEN TVIL! Jeg har hatt en erisccon t68i, å dn va helt suveren.. men nå har jeg byttet dn ut med en p800, å den er bare best.. *selv om jeg ville hatt en p900 elelr p910, men d ble for dyrtr:P

Lenke til kommentar

Sony Ericsson og Nokia har de absolutt beste menysystemene jeg har vært borti. Telefonene er lett å bli kjent med lett å bruke. Det er mye bedre med et lett og oversiktlig menysystem enn avanserte ting og tang som gjør mobilen treg.

Det er klart de fleste mobiler er grei på meny så fort du venner deg til dem, men enkelte menysystem er irriterende dårlig, uansett hvor mye du måtte venne deg med dem. Da tenker jeg hovedsakelig på menysystemet til min gamle Siemens C45... kan vel begynne med ordet forkastelig, her strekker ikke det norske språket til dersom jeg skal beskrive hvordan det er :mad:

Whatever, om jeg skal kjøpe ny telefon i dag ville jeg valgt Sony Ericsson, man får mye igjen for pengene i forhold til Nokia foreksempel.

Lenke til kommentar

Har hatt 1 nokia(3310) telefon og 2 sony ericsson (P800 og nå T630).

Har vert storfornøyd me alle telefonene men må si jeg var bestfornøyd med 3310, men den ble gangske gammel til slutt så måtte ha noe bedre men ingen av telefonene har det var noe problemer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...